شناسهٔ خبر: 127700 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

کبیری در تذکر آیین‌نامه‌ای:

برنامه ششم توسعه با امضای رئیس جمهور به مجلس ارائه نشده است

کبیری.jpg عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از عدم ارائه برنامه ششم توسعه با امضای رئیس جمهور به قوه مقننه گفت: تکلیف کمیسیون‌های تخصصی درخصوص بررسی برنامه ششم توسعه مشخص نیست

به گزارش «نماینده» تقی کبیری در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۴ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری آیین‌نامه‌ای با استناد به ماده ،۱۳۶ ضمن تبریک به مناسبت میلاد امام هشتم علی ابن موسی‌الرضا (ع) گفت: هفته گذشته بخش عظیمی از جلسه کمیسیون اقتصادی به این موضوع اختصاص یافته که چرا برنامه ششم توسعه با امضای رئیس جمهور به مجلس ارائه نشده است.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اینکه امروز آخرین فرصت برای بررسی و ارائه پیشنهادات توسط نمایندگان است، نظر هیات رئیسه درخصوص اینکه لایحه برنامه ششم با امضای رئیس جمهور به مجلس تقدیم نشده  چیست؟ تا کمیسیون‌ها این لایحه را در دستور کار خود قرار دهند.

دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: آنچه که به ما منتقل شده این است که لایحه ارائه شده لایحه برنامه ششم توسعه کشور است و تنها یک ایراد شکلی بر این لایحه وارد است، بنابراین شما فرض را بر لایحه برنامه ششم بگذارید و کمیسیون‌ها کار خود را انجام دهند تا اشکال شکلی رفع شود.

نظر شما