شناسهٔ خبر: 122701 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

وارثان ۱۵ خردادBBC را شگفت زده کردند/استقبال تاریخی مردم ورامین

آیت الله اکبر جنتی مردم دیار ۱۵ خرداد در پاسخ به تلاش های شبکه BBC برای عدم رأی آوری علمای انقلابی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری، استقبال تاریخی از آیت الله جنتی کردند.

به گزارش «نماینده» عصر سه شنبه آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان با سفر به شهرستان ورامین مورد استقبال مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه جنوب شرق استان تهران قرار گرفت.

علما، روحانیون، نیروهای انتظامی و نظامی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم مومن و انقلابی شهرستان های ورامین، پیشوا، قرچک و پاکدشت خود را به میدان امام حسین(ع) ورامین رسانده بودند و از آیت الله جنتی استقبال کردند.

شکوه حماسه مردم دیار ۱۵ خرداد در یک روز تاریخی

مردم دیار۱۵ خرداددر پاسخ به تلاش های شبکه BBC برای عدم رأی آوری علمای انقلابی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری، استقبال تاریخی از آیت الله جنتی کردند، استقبالی که رسانه ها را شگفت زده کرد.

شبکه های ضد انقلابی انگلیس و آمریکا از روزهای اخیر موجی را به راه انداخته و از مردم استان تهران خواسته اند که در انتخابات مجلس خبرگان رهبری به شخصیت هایی نظیر آیت الله جنتی، مصباح یزدی و یزدی رأی ندهند.

مردم دیار ۱۵ خرداد اوج بصیرت و اگاهی خود را به نمایش گذاشتند

برخی از مردم ورامین ساعت ها قبل از ورود آیت الله جنتی در میدان امام حسین(ع) حاضر شده و برای حضور یار امام و رهبری که طی روزهای اخیر مورد هجمه رسانه های ضد انقلاب قرار گرفته است، لحظه شماری می کردند.

مردم شهرستان های پاکدشت، پیشوا و قرچک نیز از عصر سه شنبه در میدان امام حسین(ع) ورامین حاضر شده و همراه با مردم ورامین شکوه بصیرت و آگاهی خود را به نمایش گذاشتند.

برخی از نامزدهای انتخاباتی و داوطلبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و طرفداران آنان نیز در مراسم استقبال از آیت الله جنتی در ورامین حاضر شده بودند.

مردم دیار ۱۵ خرداد همزمان با ورود آیت الله جنتی به ورامین، شعار صل علی محمد عمار رهبر آمد و جنتی جنتی خدا نگهدار تو را سر دادند.

پس از برگزاری مراسم استقبال از آیت الله جنتی در میدان امام حسین(ع) ورامین، مردم دیار ۱۵ خرداد همراه با این یار امام  و رهبری از میدان امام حسین(ع) تا مسجد جامع حرکت کردند.

ورامینی ها  تأکید کردند که یاران امام و رهبری هیچگاه تنها نمی مانند و مردم استان تهران در هفتم اسفندماه بار دیگر بصیرت و هوشیاری خود را به نمایش خواهند گذاشت.

مردم ایران اجازه تعیین سرنوشت خود را توسط بیگانگان نمی دهند

فتح الله فرجی یکی از فعالان سیاسی و حاضران در مراسم استقبال از آیت الله جنتی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: رسانه های دشمن می دانند که مجلس خبرگان رهبری از چه جایگاه والایی برخوردار است و تلاش دارند تا از حضور شخصیت های انقلابی و همراه رهبری در این مجلس جلوگیری کنند.

وی افزود: طی روزهای اخیر شبکه های وابسته به انگلیس و آمریکا خط خبری را دنبال کرده اند که مردم استان تهران به شخصیت هایی نظیر آیت الله جنتی، مصباح یزدی و یزدی رأی ندهند.

فرجی ادامه داد:مردم دیار ۱۵ خرداد با حضور باشکوه خود در مراسم استقبال از آیت الله جنتی نشان دادند که اجازه تعیین سرنوشت خود را به بیگانگان نمی دهند.

آیت الله جنتی به منظور شرکت در یادواره شهدای مدافع حرم جنوبشرق استان تهران به شهرستان ورامین سفر کرده و امشب در میان مردم شهرستان های ورامین، پیشوا، قرچک و پاکدشت سخنرانی خواهد کرد.

شهرستان های ورامین، پیشوا، قرچک و پاکدشت در خط مقدم دفاع از ارزش های اسلامی قرار دارند و بیش از ۴۶ شهید را برای دفاع از حرم اهل بیت در سوریه تقدیم کرده اند.

نظر شما