شناسهٔ خبر: 121111 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

جزيياتی از يک نامه منتشر نشده به سه فقيه شورای ائتلاف اصولگرايان

بزرگان اصولگرا "آيت الله مصباح يزدي به صورت مكتوب در نامه اي به جمع ۸ نفره اصولگرایان، از مفاد نامه حمايت صريح خود را اعلام می كند".

به گزارش «نماینده»، پیش از تشکیل شورای ائتلاف اصولگرایان آقای حدادعادل، ۸ اصولگرا را برای چاره اندیشی جهت وحدت اصولگرایان و دریافت و راهنمایی سه فقیه گرد هم می آورد این افراد نیز نامه ای مینویسند که کانال اخبار ویژه نتخابات به جزییاتی از این نامه دست يافت.

این نامه شش بند داشته است. در آن بر ضرورت وحدت و یک فهرست واحد تاکید شده؛ حکمیت سه فقيه، مورد پذیرش قرار گرفته؛ در مورد ویژگی نامزدهای مورد حمایت این جمع در حوزه سلبی و ایجابی صحبت شده و به مواردی چون مردمی، ساده زیست، ضد فساد، ضد فتنه، ضد انحراف، عاقل، بصیر و... اشاره شده است.

همچنین این افراد در نامه خود در یک بند تاکید کرده اند که با حجت، برنامه و با حفظ اصول و ارزش ها عمل می کنند. حکمیت روحانیت را همه قبول دارند و این را برای نیروهای انقلاب، سرمایه بزرگی می دانند.

در همان مقطع آيت الله يزدي در ديدار با يك عضو طيف تحولخواه اصولگرايان و آيت الله موحدي كرماني در ديدار با اعضاي شوراي مركزي موتلفه صريحا اعلام مي كنند كه با مفاد نامه كاملا موافق هستند. آيت الله مصباح يزدي نيز به صورت مكتوب در نامه اي به اين جمع ۸ نفره، از مفاد نامه حمايت صريح خود را اعلام مي كند.

 

نظر شما