شناسهٔ خبر: 117692 - سرویس «نماینده کاغذی»
نسخه قابل چاپ

دومین ویژه‌نامه مکتوب«نماینده» با موضوع «آخرین مواضع انتخاباتی جریان‌های سیاسی کشور»

ویژه نامه نماینده منتشر شد/* ۱۳۹۴/۰۸/۱۹

«نماینده»  پیش‌شماره ۲ ویژه نامه«نماینده» با انتشار آخرین مواضع انتخاباتی جریان‌های سیاسی کشور در ۸ صفحه از ۱۹ آبان در اختیار مخاطبین قرار می گیرد.

پس از سه سال فعالیت در فضای مجازی، و پس از انتشار اولین پیش‌شماره کاغذی خود از روز شنبه ـ با موضوع مجلس نهم ـ دومین پیش‌شماره را نیز منتشر کرده است.

«نماینده» در ویژه‌نامه شماره ۲ که انتخابات مجلس آینده را سوژه خود قرار داده، به دنبال آن است که گروکشی اصلاح‌طلبان از دولت را در انتخابات آتی، به خاطر جبران سال ۹۲، به نمایش بگذارد.

«منّت اصلاحات بر سر دولت» تیتر این پرونده است که در گفت‌وگوهایی با عباس عبدی، رسول منتجب نیا، محمد هاشمی، محمد عطریانفر، صادق خرازی، عبدالله ناصری، محمدجواد حق‌شناس و... به آن پرداخته شده است.

همچنین در این ویژه‌نامه با گذار از دغدغه همگرایی و اتحاد در جبهه اصولگرایی، این پرسش را مطرح کرده ایم "با فرض تحقق حداکثریِ وحدت، اصولگرایان چه اقدامی را در گام دوم برای ورود به رقابت انتخاباتی باید مد نظر قرار دهند و اولویت‌های برنامه‌ایِ آنها برای مجلس بعدی چیست"؟ برای پاسخ به این پرسش‌ها، «نماینده» با بسیاری از فعالین شاخص اصولگرایی به گفت‌وگو نشسته که از این میان می‌توان به آیت‌الله موحدی‌کرمانی، غلامعلی حدادعادل، محمدرضا باهنر، حسین فدایی، اسدالله بادامچیان، صادق محصولی، پرویز سروری، لطف‌الله فروزنده و... یاد کرد.

 

علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از انواع شیوه های دریافت ویژه‌نامه کلمه "نماینده" را به سامانه پیامک ۱۰۰۰۰۳۰۱ ارسال نمایند. گفتنی است درخواست خرید بیش از ۲۰ نسخه به‌صورت رایگان ارسال می‌شود.

ویژه‌نامه شماره ۱ و ۲ در غرفه سایت نماینده در نمایشگاه مطبوعات نیز عرضه می‌گردد.

نظر شما