شناسهٔ خبر: 117309 - سرویس «نماینده کاغذی»
نسخه قابل چاپ

اولین ویژه‌نامه مکتوب«نماینده» با موضوع «مجلس نهم»

ویژه نامه نماینده منتشر شد/* ۱۳۹۴/۰۸/۱۶

«نماینده» پس از سه سال فعالیت در فضای مجازی، اقدام به انتشار اولین پیش‌شماره کاغذی خود نموده است.پیش‌شماره اول با موضوع «مجلس نهم» در ۸ صفحه از شنبه ۱۶ آبان در اختیار مخاطبین قرار می‌گیرد.

«نماینده» در این ویژه‌نامه به بررسی کارنامۀ مجلس نهم و فراکسیون‌های سیاسی آن می‌پردازد. پرونده اصلی این ویژه‌نامه به بازخوانی فرازهای مختلف مجلس نهم از زاویه نگاه علیرضا زاکانی و کاظم جلالی -دو عضو شاخص فراکسیون اصولگریان و رهروان- اختصاص دارد و در بخش دیگری از همین شماره، طی گفت‌وگوهای متعددی با وکلای ملت، آثار و تبعات وابستگی نماینده مجلس موردبررسی قرار گرفته است.

ناگفته‌هایی از پشت پردۀ رویدادهای مجلس در مقطع بررسی برجام نیز یکی از خواندنی‌ترین بخش‌های این ویژه‌نامه است، همچنین به نظر می‌رسد مقایسه میزان تعامل مجلس نهم با دو دولت دهم و یازدهم نیز یکی دیگر از مباحث چالش‌برانگیز مطرح‌شده در این نشریه باشد.

عملکرد تقنینی مجلس نهم نیز محور یکی دیگر از موضوعات این شماره است. همچنین «نماینده» به مرور روزهای جنجالی مجلس نهم نیز پرداخته است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از انواع شیوه های دریافت این ویژه‌نامه کلمه "نماینده" را به سامانه پیامک ۱۰۰۰۰۳۰۱ ارسال نمایند. گفتنی است درخواست خرید بیش از ۲۰ نسخه به‌صورت رایگان ارسال می‌شود. این ویژه‌نامه در غرفه سایت نماینده در نمایشگاه مطبوعات نیز عرضه می‌گردد.

نظر شما