شناسهٔ خبر: 117308 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

مراسم افتتاحیه نمایشگاه مطبوعات یکشنبه برگزار می شود/ سخنران: روحانی

مراسم افتتاحیه بیست‌ویکمین نمایشگاه مطبوعات پس فردا یکشنبه ۱۷ آبان با حضور رئیس جمهور در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

به گزارش «نماینده»، مهران عباسی انارکی، قائم مقام بیست‌ویکمین نمایشگاه مطبوعات درباره آغاز به کار این نمایشگاه گفت: نمایشگاه مطبوعات از ساعت ۹:۰۰ صبح فردا شنبه ۱۶ آبان آغاز به کار می کند، اما مراسم افتتاحیه این نمایشگاه یکروز بعد و با حضور رئیس جمهور در محل نمایشگاه برگزار خواهد شد.

وی افزود: مراسم افتتاحیه بیست‌ویکمین نمایشگاه مطبوعات ساعت ۹:۰۰ صبح روز یکشنبه ۱۷ آبان با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری در نیم طبقه شبستان در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) در تهران برگزار می‌شود.

به گفته قائم مقام نمایشگاه مطبوعات، این مراسم به صورت محدود و تنها با حضور مدیران مسئول رسانه های حاضر در نمایشگاه که البته تعداد آنها حدود ۷۰۰ رسانه است، برگزار خواهد شد و دلیل انتقال مراسم افتتاحیه نمایشگاه به روز دوم آن، فشردگی برنامه های رئیس جمهور بوده است.

عباسی انارکی همچنین ادامه داد: نمایشگاه مطبوعات در روز دوم از ساعت ۱۱:۰۰ آغاز به کار خواهد کرد. رئیس جمهور همچنین قرار است از غرفه‌های اهالی رسانه در شبستان بازدید کند.

همچنین به گفته وی، علاوه بر رئیس جمهور، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم افتتاحیه سخنرانی خواهد کرد.

بیست‌ویکمین نمایشگاه مطبوعات، از فردا شنبه ۱۶ آبان در مصلی تهران آغاز به کار می کند و تا جمعه ۲۲ همین ماه در این مکان دایر است. بالغ بر ۷۰۰ رسانه در نمایشگاه امسال حضور دارند که همه روزه از ساعت ۹:۰۰ صبح الی ۲۰:۰۰ پذیرای عموم مردم هستند.

نظر شما