شناسهٔ خبر: 117266 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

نمایشگاه مطبوعات فردا گشایش می یابد/"نماینده" کاغذی می‌آید

بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری فردا (شنبه ۱۶آبان) با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان روزنامه ها و اصحاب رسانه در مصلای امام خمینی(ره) گشایش می یابد.

به گزارش «نماینده»، در این رویداد بزرگ رسانه ای کشور بیش از ۶۰۰ رسانه داخلی فعالیت ها و آثار خود را در ۵۶۷ غرفه به نمایش می گذارند.

در این دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها علاوه بر مطبوعات و رسانه های کشور، موسسات مطبوعاتی، روابط عمومی ها، ادارات ارشاد استان ها، خانه مطبوعات استان ها، مطبوعات و رسانه های استانی، موسسه خانه کتاب، صندوق اعتباری هنر، کانون های فرهنگی و هنری مساجد و... نیز حضور خواهند داشت.

امسال گروه دین و اندیشه با ۲۷ شرکت کننده، فرهنگی و هنری ۵۷، سیاسی و اقتصادی ۷۹، آموزشی و تخصصی ۷۱، عمومی و خانواده ۴۴ و کودک و نوجوان با ۷ شرکت کننده در نمایشگاه مطبوعات حضور پیدا کرده اند.

سایر بخش های حاضر در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های امسال موضوعی هستند و به همین منظور موسسات مطبوعاتی ۲۲ شرکت کننده دارند. همچنین بیش از ۳۴۰ رسانه بخش خصوصی در این رویداد حاضر هستند.

شعار' نقد منصفانه، پاسخ مسئولانه' برای بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها انتخاب شده است.

همچنین با ایجاد غرفه جدید با موضوع موزه مطبوعات قرار است پیشینه مطبوعات کشور در این موزه به تصویر کشیده و دستاوردهای چندین ساله این حوزه را در نمایشگاه به نمایش عمومی بگذارد از این رو این موزه توسط سازمان اسناد و کتابخانه ملی برپا می شود.

**ایجاد غرفه چهره ها و تجربه ها در نمایشگاه
همچنین غرفه جدید با عنوان چهره ها و تجربه ها در نمایشگاه مطبوعات امسال ایجاد خواهد که این غرفه با حضور پیشکسوتان رسانه ای در راستای قدردانی و استفاده از تجربیات آنها بنا شده و در طول برپایی نمایشگاه برنامه هایی را نیز تدارک ببیند.

با تدابیر در نظر گرفته شده و استفاده از همه ظرفیت ها و امکانات توسط معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فضا برای حضور تمامی رسانه ها با همه طیف ها مهیا شده است.
بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، ۱۶ تا ۲۲ آبان ماه ۹۴ با شعار نقد منصفانه، پاسخ مسئولانه با حضور موسسات مطبوعاتی، نشریات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می شود.

** انتشار ویژه نامه نماینده

به گزارش «نماینده»، همچنین در آستانه دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و همزمان با برگزاری نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، ویژه‌نامه‌های مکتوب «نماینده» منتشر می‌شود.

قرار است در یکی از این دو ویژه‌نامه، به بررسی کارنامۀ مجلس نهم و فراکسیون‌های سیاسی آن بپردازد و در شماره دیگر با تحلیل شرایط انتخاباتی کشور، تحرکات هر یک از جریان‌های اصلاح‌طلب و اصولگرا را موردبررسی قرار دهد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت این ویژه‌نامه با حضور در غرفه «نماینده» در نمایشگاه مطبوعات و یا از طریق خرید اینترنتی اقدام فرمایند. گفتنی است درخواست خرید بیش از ۲۰ نسخه به‌صورت رایگان ارسال می‌شود.    

نظر شما