شناسهٔ خبر: 116765 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

غیبت «فارس» در نمایشگاه مطبوعات/ حضور «تسنیم» قطعی نیست

نمایشگاه مطبوعات43 مدیرکل روابط عمومی خبرگزاری فارس از غیبت و مدیر روابط عمومی خبرگزاری «تسنیم» از قطعی نبودن حضور این رسانه در نمایشگاه مطبوعات خبر دادند.

به گزارش «نماینده»، صبح امروز یکشنبه ۱۰ آبان و ۶ روز مانده به آغاز بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات، فهرست نهایی شده متقاضیان حضور در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات با شماره هر غرفه و همچنین نقشه طراحی شده از سوی کمیته اطلاع رسانی این نمایشگاه منتشر شد.

بر اساس این فهرست، ۵۷۶ رسانه در نمایشگاه بیست و یکم مطبوعات حضور دارند که مطابق اعلام از ۱۶ تا ۲۲ آبان در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) در تهران حضور خواهند یافت و با مخاطبانشان از نزدیک دیدار و تعامل خواهند کرد.

جای خالی دو خبرگزاری در نقشه نمایشگاه

مطابق هر سال، تعدادی از رسانه‌ها به دلایل مختلف از جمله تاخیر در ثبت نام آنلاین در سایت نمایشگاه، واریز نکردن مبلغ اجازه غرفه یا بخشی از آن، جای نامناسب غرفه تعین شده در شبستان و... در نمایشگاه مطبوعات حضور ندارند. از جمله این رسانه‌ها که بر اساس نقشه آنلاین هم تائیدی مبنی بر حضور آنها در نمایشگاه وجود دارد، می‌توان به دو خبرگزاری فارس و تسنیم اشاره کرد.

خبرنگار مهر کوشید علت غیبت این دو خبرگزاری رسمی را در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات جویا شود.

وحید اسدالهی مدیرکل روابط عمومی خبرگزاری فارس ضمن اعلام صریح غیبت این خبرگزاری در نمایشگاه امسال، به خبرنگار مهر گفت: خبرگزاری فارس در نمایشگاه مطبوعات امسال حضور نخواهد یافت و علت این تصمیم را بعداً - اگر لازم شد - اعلام خواهیم کرد.

حضور «تسنیم» قطعی نیست

همچنین محمد عزیزی مدیر کل روابط عمومی خبرگزاری تسنیم درباره علت نبود نام این رسانه در میان فهرست ۵۷۶ رسانه حاضر در نمایشگاه بیست و یکم به خبرنگار مهر گفت: ما همه مراحل مقدماتی برای حضور در نمایشگاه مطبوعات را انجام داده‌ایم اما تا این لحظه حضور خبرگزاری تسنیم در این نمایشگاه قطعی نیست و امروز عصر در این مورد تصمیم گیری خواهد شد.

نظر شما