شناسهٔ خبر: 116270 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

فراخوان طراحی بیلبورد یورو ۲۰۱۶ فرانسه منتشر شد

فراخوان مسابقه طراحی بیلبورد پانزدهمین دوره مسابقات فوتبال جام ملت‌های اروپا موسوم به یورو ۲۰۱۶ فرانسه منتشر شد.

به گزارش «نماینده»، بر اساس این فراخوان، شرکت برای تمامی هنرمندان ایرانی آزاد و بلامانع است و هر شرکت کننده می‌تواند حداکثر ۳ اثر ارسال نماید، آثار برگزیده توسط هیات مدیره موسسه گردشگری بین المللی ارزیابی و نتیجه اعلام می‌شود.

منبع و مرجع لوگوها، کاراکتر بازی‌ها، تیم‌های حاضر در تورنمنت، حامیان بین المللی و حامیان داخلی و دیگر موارد مهم در این طراحی فقط سایت یوفا به نشانی اینترنتی www.uefa.com/uefaeuro/finals/index.html است.

هدف از مسابقه طراحی پوستر به دست آوردن بهترین طرح و ایده در چیدمان نمادهای ذکر شده در متن فراخوان به عنوان بیلبورد و پوستر تورنمنت یورو ۲۰۱۶  فرانسه اعلام شده است.

نمادها و نشانه‌های مورد نظر به ترتیب اهمیت حضور در بیلبورد عبارتند از: استفاده از کاراکتر(شخصیت) یورو ۲۰۱۶ فرانسه استفاده از لوگو بازی‌های یورو ۲۰۱۶ فرانسه، استفاده از برج ایفل، استفاده از توپ ویژه مرحله پایانی بازی‌های یورو ۲۰۱۶، استفاده از لوگو یوفا و لوگو فدراسیون فرانسه به عنوان برگزار کننده بازی‌ها، استفاده از لوگوی اسپانسرهای بین‌المللی یورو ۲۰۱۶ فرانسه، استفاده از لوگوی اسپانسرهای داخلی کشور فرانسه، استفاده از رنگ‌بندی و تم پوستر رسمی مسابقات یورو ۲۰۱۶ فرانسه، استفاده از پرچم رسمی ۲۴ کشور حاضر در مرحله نهایی.

همچنین با توجه به اینکه تیم ملی ۲۰ کشور از ۲۴ تیم شرکت‌کننده در مرحله نهایی مشخص شده‌اند و ۴ تیم باقی‌مانده تا ۲۶ آبان ماه مشخص خواهند شد و با نظر به محدودیت زمانی این فراخوان، طراحان گرافیک، اتود طرح خود را تهیه و پس از مشخص شدن ۴ تیم آخر اثر پرچم ۴ کشور را جایگزین نمایند.

طرح بیلبورد در ابعاد ۳ در ۲ متر (افقی) و با رعایت نسبت ۳ به ۲ اجرای نهایی می‌شود.

شرکتتدگان می توانند آثار خود را از طریق وب سایت آرت آنلاین (سامانه مدیریت جشنواره ها و مسابقات آنلاین) به نشانی اینترنتی www.artonlines.com/euro۲۰۱۶  ارسال کنند.

هر اثر باید در ابعاد ۲۰ در ۳۰ سانتی متر حالت افقی و در مد RGB با فرمت jpg و رزولوشن تصویری ۲۰۰ dpi باشد.

مهلت ارسال آثار به این مسابقه از ۶ آبان تا پایان آبان ماه است و نتایج داوری و اعلام نتیجه  ۳۰ آذر سال جاری است.

بر اساس اعلام برگزارکنندگان این مسابقه به نفر اول مبلغ چهل میلیون ریال جایزه نقدی، نفر دوم مبلغ بیست میلیون ریال جایزه نقدی و  نفر سوم مبلغ ده میلیون ریال جایزه نقدی اهدا می شود.

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره مقررات، حقوق معنوی آثار ارسالی  و ... می توانند به آدرس اینترنتی www.telegram.me/myartonlin و info@artonlines.com مراجعه و یا با شماره تلفن ۸۸۱۰۴۸۸۳ _۰۲۱تماس بگیرند.

پانزدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های اروپا، موسوم به یورو ۲۰۱۶، از تاریخ دهم جوئن تا دهم جولای سال ۲۰۱۶ در فرانسه برگزار خواهد شد. برای اولین بار در تاریخ این رقابت‌ها، ۲۴ تیم جواز حضور در این تورنمنت را خواهند گرفت و مسابقات به صورت شش گروه ۴ تیمی، برگزار خواهد شد. ۱۰ استادیوم در نه شهر مختلف فرانسه، میزبان این رقابت‌ها هستند.

نظر شما