شناسهٔ خبر: 114311 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: آنا

صدور احکام رتبه‌ بندی ۸۸ درصد معلمان

معلمان 43 سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به آخرین وضعیت رتبه‌بندی معلمان شهر تهران گفت:‌ احکام رتبه‌بندی بیش از ۸۸ درصد معلمان شهر تهران صادر شده است.

به گزارش «نماینده»، سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به آخرین وضعیت رتبه‌بندی معلمان شهر تهران گفت:‌ احکام رتبه‌بندی بیش از ۸۸ درصد معلمان شهر تهران صادر شده است.

مسعود ثقفی با اعلام این خبر گفت: ۵۶ درصد معلمان شهر تهران به صورت میانگین معادل ۳۸۰ هزار تومان و ۳۲ درصد میانگین معادل ۴۴۰ هزار تومان افزایش حقوق خواهند داشت.

وی افزود:‌ تعداد کل پرسنل شهر تهران حدود ۶۴ هزار نفر است که از این تعداد ۵۴ هزار نفر نیروی آموزشی بوده و مشمول رتبه‌بندی می‌شوند.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران ادامه داد: ۱۰ هزار نفر دیگر جزو نیروهای بخش اداری بوده یا دبیرانی هستند که بالای چهار ساعت کسر ساعت موظف دارند، این گروه از افراد مشمول طرح رتبه‌بندی نمی‌شوند.

ثقفی تصریح کرد:‌ افزایش حقوق ناشی از طرح رتبه‌بندی از اول مهر ماه در حقوق معلمان مشمول، براساس قانون محاسبه می‌شود.

 

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۷-۲۱ ۱۰:۴۰بازنشسته فرهنگی 0 0

    چرا مسئولین اعم از دولت و مجلس و خود وزارتخانه ای که در آن سی سال خدمت کردیم به فکر بازنشستگان فرهنگی بالاخص سال هشتاد و هفت و قبل از آن نمی باشند در مجلس تصویب کردند که بازنشستگان حق کار ندارند و کسی هم نیست که از حق بازنشستگان دفاع کند چرا باید بازنشستگان فرهنگی بالاخص سال هشتاد و هفت و قبل از آن حداقل شصت درصد شاغلین همتراز خود حقوق دریافت کنند و مجلس و دولت چرا این توجه را ندارد که وقتی به شاغلین فرهنگی حداکثر ششصد هزار تومان اضافه می کند و یکریال به بازنشستگان اضافه نمی کنند به بازنشستگان بر نمی خورد ؟ و حتی حالت توهین ندارد ؟ بازنشستگان فرهنگی شاغلین دیروز هستند که سی سال با سختی و مشقت با آن امکانات کم خدمت صادقانه نمودند چرا حالا باید در طرح و برنامه دولت و مجلس نادیده گرفته شوند  ؟ و چرا مسئولین باید در خواب باشند که نیمه  ای از قشر فرهنگیان رانبیند و برای آنها تصمیم جدی نگیرند زحمتی بکشند و فیش های حقوقی دریافتی شاغلین را با بازنشستگان فرهنگی آنها بالاخص سال هشتاد و هفت و قبل از آن مقایسه کنند واقعاٌ توهین و تحقیر آمیز است گناه کرده اند که سی سال خدمت کرده اند و زودتر بازنشسته شده اند ؟ باید این بلاء را سر آنها دربیاورند؟ و  حقوق اصلی آنها را نادیده بگیرند ؟ شما در هر مرحله فرض کنید به کسی که غذا خورده است مجدداٌ غذا می دهید و آن کسی که گرسنه است مجدداٌ به او غذا نمی دهید و آلان سیستم حقوقی و پرداختیتان نسبت به شاغلین و بازنشستگان فرهنگی بالاخص سال هشتاد و هفت و قبل از آن همین طور است بازنشستگان فرهنگی روز بروز هزینه های زندگیشان برحسب کهولت و ... افزایش می یابد ولی شما به عوض اینکه همیشه درصدی به حقوق بازنشستگان اضافه کنید حتی از آنها گرفته به حقوق شاغلین همتراز اضافه می کنید که فاصله و شکاف و تبعیض عمیقی بین این دو قشر از نظر حقوق دریافتی ایجاد شده است و مسبب آن هم دولت و مجلس می باشد که فقط شاغلین فرهنگی را تقویت می کند و در فکر شان و منزلت و ارتقائ و افزایش حقوق آنها می باشد !!!!!!! به خدا ما خجالت می کشیم که حقوق خودمان را به همکاران شاغل خود اعلام کنیم واقعاٌ تاسف اور است و مسئولین باید خودشان را زیر سوال ببرند که چرا این کار را می کنند ؟ یا بازنشسته فرهنگی بالاخص سال هشتادو هفت و قبل از آن چه هیزم تری به آنها فروخته است که در اجرای طرح و برنامه ها ن
                                

نظر شما