شناسهٔ خبر: 109087 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

بازتاب سخنان رهبر انقلاب در رسانه‌های عربی

شبکه المیادین، المنار و پایگاه های النشره، العهد و روزنامه القدس العربی چکیده ای از سخنان رهبر انقلاب اسلامی را منتشر کردند.

به گزارش«نماینده»، سخنان امروز مقام معظم رهبری در جمع اقشار مردم بازتاب های متعددی در رسانه های عربی داشته است.

 رهبر انقلاب صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار پرشور هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم، با هشدار درباره تلاش های فریب کارانه آمریکا برای نفوذ از برخی روزنه ها،  تاکید کردند: در رژیم صهیونیستی گفتند تا ۲۵سال از دغدغه‌ ایران آسوده‌ایم؛ به شما می‌گویم شما ۲۵ سال آینده را نمی‌بینید و ان‌شاالله تا ۲۵سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهدداشت.

ایشان در بخشی دیگر از اظهارات خود تلاش امریکایی ها برای مذاکره با ایران را بهانه ای برای نفوذ و تحمیل خواسته های کاخ سفید خواندند و تأکید کردند: ما فقط در قضیه هسته ای آنهم به دلایل مشخص و اعلام شده اجازه مذاکره دادیم که بحمدالله مذاکره کنندگان نیز در این عرصه خوب ظاهر شدند اما در زمینه های دیگر با امریکا مذاکره ای نمی کنیم.

شبکه لبنانی المیادین ضمن انتشار بخشی از سخنان امروز رهبر انقلاب، بر آن بخش از اظهارات ایشان درخصوص مذاکره ایران با آمریکا تاکید کرد.

این شبکه و منابع دیگری از جمله روزنامه القدس العربی و پایگاه النشره به نقل از رهبر انقلاب اعلام کردند ایران پس از توافق هسته ای، درمورد هیچ مسئله دیگری، با آمریکا مذاکره نخواهد کرد.

شبکه المنار و پایگاه العهد نیز با انتشار خبری اعلام کردند رهبر انقلاب اسلامی در سخنان امروز خود، اعلام کرده است که پس از مذاکرات هسته ای، برخی از صهیونیست ها گفتند که تا ۲۵ سال آینده از دغدغه ایران آسوده شده اند اما باید بگوییم که این سال ها را نخواهید دید و چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت.

نظر شما