شناسهٔ خبر: 108718 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

موافقان و مخالفان برجام تسلیم قانون باشد/باید نفرت از آمریکا در دل ها باقی بماند

سیداحمد خاتمی431 عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری همچنین گفت: باید نفرت از آمریکا در دل ها بماند تا زمانی که آمریکا اصلاح شود و وقایعی تاکنون نشان می دهد که آمریکا اصلاح نشده و بنای بر آن هم ندارد.

به گزارش «نماینده»، آیت الله سید احمد خاتمی با تاکید بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار هفته گذشته اعضای مجلس خبرگان رهبری با معظم له افزود: در موضوع برجام دو مساله مطرح است که یکی آن است که این مساله چگونه به سامان برسد.
وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در این مساله فرمودند باید مراحل قانونی طی شود یعنی این که موافقان و مخالفان برجام باید تسلیم قانون باشند و اگر مراحل قانونی طی شد، همه باید در برابر قانون تسلیم باشند.
امام جمعه موقت تهران با بیان این که مساله دوم فوق مساله برجام است، گفت: منظور از فوق برجام این است که هرگز مساله برجام به معنای نفرت زدایی از آمریکا نیست، اینکه می گویم فوق برجام به دلیل آن است که از عید سعید فطر تا کنون بارها و بارها رهبر معظم انقلاب بر نفرت از آمریکا تاکید کرده اند.
آیت الله خاتمی افزود: با اینکه رهبر معظم انقلاب قبل از آن هم صدها بار بر نفرت مردم ایران از آمریکا تاکید داشته اند اما در این مدت کمتر سخنرانی است که معظم له ارایه کرده باشند و در آن نفرت از آمریکا مطرح نباشد.
وی با بیان این که کسانی که خود را پیرو ولایت می دانند باید به مساله فوق برجام توجه کنند، تاکید کرد: هر قدم، قلم و گفتاری که بخواهد چهره آمریکا را با شعارهایی که می دهند یعنی شعار دموکراسی، شعار حقوق بشر و شعار مبارزه با تروریسم، بزک کند ضدیت با ولایت فقیه است.
عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری همچنین گفت: باید نفرت از آمریکا در دل ها بماند تا زمانی که آمریکا اصلاح شود و وقایعی تاکنون نشان می دهد که آمریکا اصلاح نشده و بنای بر آن هم ندارد.
آیت الله خاتمی افزود: بخشی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در دیداری که اعضای مجلس خبرگان رهبری با ایشان داشتند به این موضوع برمی گشت.

نظر شما