شناسهٔ خبر: 162848 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

لزوم تجمیع فعالیتهای پدافندی وآفندی در قرارگاه مشترک برای مقابله با تهدیدات

علی کریمی فیروزجایی عضوهیئت رئیسه مجلس خواستار مقابله هوشمندانه و یکپارچه دستگاههای حاکمیتی کشور در برابر جنگ ترکیبی دشمنان شد.

به گزارش «نماینده»،علی کریمی فیروزجایی نماینده بابل در مجلس، با اشاره به گسترش هجمه های فرهنگی و اقتصادی دشمنان ضد انقلاب اسلامی، گفت: دشمنان به سرکردگی آمریکا با اعمال فشار همه جانبه در عرصه های فرهنگی و اقتصادی جنگ وسیع و پردامنه ای را علیه انقلاب اسلامی براه انداخته اند.

وی با تاکید بر لزوم تجمیع فعالیتهای پدافندی وآفندی در قرارگاه مشترک برای مقابله با این تهدیدات خاطر نشان کرد: مجلس شورای اسلامی به قرارگاه فرهنگی و اقتصادی کشور برای دفع توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی تبدیل شده است‌.

کریمی فیروزجایی افزود: زیبنده نظام اسلامی نیست که در 41سالگی عمر بابرکت آن برخی از مسئولان و دستگاههای حاکمیتی برنامه و مشی مغایر با اهداف انقلاب را پی جویی کنند.

رئیس مجمع نمایندگان مردم مازندران در مجلس یازدهم گفت: راهبرد محوری همه قوای کشور در عرصه پیشرفت و عدالت باید مبتنی بر آرمانهای امام و منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بعنوان عمود خیمه نظام باشد.

وی با اشاره به مشکلات کنونی کشور یادآور شد: بخش عمده نابسامانی های اقتصادی و فرهنگی در کشور ناشی از عدم کاربست آموزه های انقلابی و منویات رهبری است.

کریمی فیروزجایی افزود: در همه ادوار گذشته هر جا موفقیتی در دست یابی به آرمانهای انقلاب حاصل شد، ثمره اجرای دقیق الگوهای حکمرانی منبعث از اندیشه های تابناک ولایت فقیه است.

وی تببین اصولی ، منطقی و واقع گرایانه سیاستهای راهبردی نظام را از مسئولیتهای قانونی رهبرانقلاب دانست و افزود: اجرای دقیق و هدفمند این سیاستها وظیفه اساسی قوای سه گانه و دستگاههای مختلف کشور است.

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با انتقاد از مغلطه و فرافکنی برخی از تریبون داران و سیاسیون در واکاوی مشکلات کشور عنوان کرد: هجمه به انقلاب بخاطر مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور ناشی از ضعف های ایدئولوژیک و عقده گشایی سیاسی است که مسببان وضعیت فعلی عامدانه آن را ترویج می کنند.

دبیر هیئت رئیسه مجلس یازدهم تصریح کرد: اگر متولیان امور  به نسخه های شفابخش رهبری و سیاستهای ابلاغی در حوزه اقتصاد مقاومتی و تقویت فرهنگ بومی و اسلامی عمل می کردند، امروز کشور با چالش های عمده مواجه نبود.

کریمی فیروزجایی از شناسایی گلوگاه‌هاو راهکارهای رفع  تنگناهای مالی و اقتصادی در مجلس یازدهم خبرداد و افزود: هم اکنون طرح های کارگشای اقتصادی برای کاهش تنگناهای این حوزه در کمیسیون های اقتصادی و برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در حال بررسی کارشناسی است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان به سرکردگی آمریکا برای پیشبرد جنگ ترکیبی علیه منافع کشور مان گفت: دشمن با گشودن چند جبهه  همزمان در بخشهای اقتصادی و فرهنگی منافع پایدار انقلاب اسلامی را هدف گرفته است.

نماینده مردم بابل خاطرنشان کرد: حفظ هوشیاری و هوشمندی در مواجهه با تهدیدات فزاینده دشمنان ضرورت اساسی دارد. در شرایط کنونی انسجام درونی جبهه انقلاب و دفاع هوشمندانه از دستاوردهای شگرف نظام اسلامی راهبرد اثربخش در مقابله با دسائس دشمنان است.

نظر شما