شناسهٔ خبر: 162703 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

دولت علاوه بر توقف مسکن مهر هیچ برنامه‌ای هم برای مسکن نداشت

لاجوردی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از دلایل آشفته بازار مسکن در کشور تعطیلی مسکن مهر توسط دولت آقای روحانی و وزیر راه و شهرسازی وی بود که این طرح را یک طرح مزخرف می‌خواند.

به گزارش «نماینده» زهره السادات لاجوردی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به معضلات موجود در حوزه مسکن در کشور گفت: در دیدارهای مردمی که تاکنون داشته‌ایم عمده مسائل مطرح شده توسط مردم پیرامون مسکن بوده و عمده کسانی که از این وضعیت گله داشتند اقشار ضعیف جامعه بودند که مستأجر هستند.

وی افزود: کار در حوزه مسکن چه بحث خرید و چه بحث اجاره به جایی رسیده که اقشار ضعیف دیگر قادر به ادامه این وضعیت نیستند و وضعیت فوق‌العاده برای آنها سخت شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی از دلایل آشتفه بازار امروز مسکن تعطیلی مسکن مهر توسط دولت آقای روحانی و وزیر راه و شهرسازی وی یعنی آقای آخوندی است که مسکن مهر را مزخرف می‌خواند.

لاجوردی خاطرنشان کرد: دولت‌ آقای روحانی پس از ۷ سال امروز به این فکر افتاده که مسکن باید ساخته شود و بحث مسکن ملی را مطرح کرده اما واقعیت این است که موضوع ساخت مسکن، موضوعی نیست که بخواهد به این زودی نتیجه بدهد و بهتر است راه‌های کوتاه‌مدت مانند پرداخت وام‌ها و... در دستورکار قرار گیرد که البته قرار است اقداماتی در این زمینه انجام شود.

وی افزود: دولت آقای روحانی نه تنها در حوزه ساخت مسکن اقدام خاصی نداشته حتی پروژه‌های نیمه‌تمام مسکن مهر را به سرانجام نرسانده که لااقل مشکل مردم در حوزه مسکن کمتر شود و پروژه‌های نیمه‌تمام مسکن مهر همچنان به حال خود رها شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: با ساخت و راه اندازی پروژه‌ها در حوزه مسکن علاوه بر این که مشکل مسکن مردم مرتفع می‌شود مشکل مردم نیز برطرف خواهد شد و در حوزه‌های مختلف مرتبط با این بخش ما شاهد ایجاد اشتغال به صورت مستقیم و غیر مستقیم خواهیم بود.

نظر شما