شناسهٔ خبر: 162656 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

ارائه دیدگاه ۲۰ نماینده د ر حضور ظریف و نمکی در صحن مجلس

موسوی لارگانی عضو هیات رئیسه مجلس گفت: هفته آینده در هنگام حضور آقایان ظریف و نمکی در صحن مجلس، ۲۰ نماینده دیدگاههای خود را مطرح خواهند کرد.

به گزارش  «نماینده» حجت الاسلام والمسلمین سید ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دستور کار مجلس در روز یکشنبه و سه شنبه آینده و حضور ظریف وزیر امور خارجه و  نمکی وزیر بهداشت در صحن مجلس گفت:  طبق تصمیم هیات رئیسه مجلس آقای ظریف در خصوص تحولات بین المللی، منطقه ای و داخلی و آقای نمکی در خصوص مسائل و موضوعات بهداشتی بخصوص شیوع بیماری کرونا در کشور گزارشی به نمایندگان ارائه خواهند کرد.

وی افزود: در هر یک از این جلسات، به قید قرعه ۱۰ نماینده انتخاب می شوند تا هر کدام به مدت سه دقیقه به ارائه دیدگاههای خود بپردازند.

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: در هنگام حضور وزرا در صحن مجلس ما با تقاضای زیادی از نمایندگان، حداقل ۱۰۰ نماینده برای صحبت و ارائه دیدگاه در صحن مجلس مواجه هستیم که به قید قرعه به ۱۰ نماینده اجازه صحبت داده می شود.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی لارگانی گفت: در جلسه روز یکشنبه در هنگام حضور ظریف، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و در جلسه روز سه شنبه در هنگام حضور نمکی، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس دیدگاههای خود را مطرح خواهند کرد.

نظر شما