شناسهٔ خبر: 162576 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

روایت فرهنگی از هدف تخریب‌گران مجلس یازدهم

محمد حسین فرهنگی عضو هئیت رئیسه مجلس می‌گوید هدف اصلی جریانی که به دنبال تخریب مجلس یازدهم بوده، تاثیرگذاری در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده است.

به گزارش «نماینده»، محمد حسین فرهنگی به تخریب‌های هدف‌دار و زودهنگام برخی از رسانه‌ها و جریانات سیاسی علیه مجلس یازدهم، اشاره کرد و گفت: جریان سیاسی که در انتخابات مجلس یازدهم به موفقیت دست پیدا نکرده برای تخریب رقیب تلاش می‌کند و اصل این کار هم هدفگذاری برای انتخابات ریاست جمهوری در سال آتی است.

وی در ادامه افزود: البته مهم‌تر از آن همکاران ما در مجلس هستند که باید مراقبت کنند و بهانه‌ای را را در اختیار افرادی قرار ندهند که با نیات آگاهانه و صرفا جهت تخریب علیه مجلس وارد شدند.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نمایندگان چه میزان می‌توانند در حل مشکلات تاثیرگذار باشند که این تخریب‌گران به اهداف خود دست پیدا نکنند، تاکید کرد: کمیسیون‌های تخصصی مجلس تعیین کننده در این رابطه هستند و از تشکیل این‌ها نیز چند روزی بیشتر نگذشته است و هنوز هم از مقدمات شکل‌گیری فارغ نشده‌اند؛ بنابراین مجلس باید گام‌های محکمی را در راستای اولویت‌های واقعی و اساسی کشور بردارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم به دلایل عدم اجرای اقتصاد مقاومتی و غفلت کردن از آن در این سالیان اخیر از سوی دولتمردان، اشاره و اظهار کرد: قوانینی در این رابطه از قبیل بهبود فضای کسب و کار، حداکثر حمایت از تولید و ... قوانینی هستند که در همین راستا تصویب شدند، اما به درستی اجرا نشدند که امیدواریم یکی از محورهای کاری مجلس یازدهم و کمیسیون‌های تخصصی در راستای اجرایی کردن این مصوبات قانونی باشد؛ یعنی دولت‌ها را وادار کنند تا به قوانینی که در این جهت تصویب شدند جامه عمل بپوشانند.

نظر شما