شناسهٔ خبر: 159192 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

الهیان: اصلاح‌طلبان غربگرا از یک مجلس کارآمد هراس دارند

زهره الهیان/2 عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: اصلاح‌طلبان غربگرا از شکل‌گیری یک مجلس انقلابی هراس دارند و همه سعی خود را می‌کنند که نیروهای کلیدی شورای ائتلاف به مجلس راه پیدا نکنند.

به گزارش «نماینده»، زهره الهیان عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، با بیان اینکه وحدت نیروهای انقلاب، یکی از مهم‌ترین محورهای انتخاباتی این روزهای عرصه سیاسی است، گفت: به‌نحوی که بسیاری از فعالان سیاسی تشکیل یک مجلس کارآمد و انقلابی را در گرو این مهم‌ می‌دانند.

وی ادامه داد: این گزاره آن‌قدر اهمیت دارد که حتی نیروهای اصلاح‌طلب هم دریافته‌اند که اگر وحدتی جامع میان طیف‌های مختلف نیروهای انقلاب ایجاد شود، دیگر اقبال مردم به سمت اصلاح‌طلبانی که ناکارآمدی‌ خود را در سال‌های اخیر نشان‌ داده‌اند، نخواهد بود.

الهیان افزود: نیاز امروز جامعه روی کار آمدن یک مجلس انقلابی است تا دیگر با تساهل با موضوعات بین‌المللی مواجه نشود.

وی درباره فضای انتخاباتی این روزهای کشور گفت: در مقطع حساس فعلی در عرصه ملی و منطقه‌ای ضرورت دارد که تمام توان خود را به کار بگیریم که مجلس آینده، مجلسی انقلابی و کارآمد باشد تا نتیجه چنین مجلسی ارائه راهکارهای عملی برای برون‌رفت کشور از مشکلات موجود باشد.

الهیان ادامه داد: از سوی دیگر باتوجه به خباثت‌های دشمنان ایران، مردم انتظار دارند که مجلس آینده رویکردی انقلابی داشته باشد تا دیگر با تساهل و تسامح با آمریکا و دشمنان نظام مواجه نشود.

وی خاطرنشان کرد: برای تحقق این مهم لازم است که نیروهای متعهد به اهداف نظام و انقلاب به مجلس راه یابند. نیروها و نخبگان سیاسی، احزاب و تشکل‌ها هم باید بکوشند که با یکدیگر همگرایی حداکثری داشته باشند تا با یک لیست واحد انتخاباتی در عرصه انتخابات حضور یابند.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تاکید کرد: شورای ائتلاف تاکنون تلاش‌های زیادی برای تحقق این مهم انجام داده و توانسته است حدود 50 تا 60 حزب و تشکل سیاسی غیردولتی، جوانان و خاصه دانشجویان را دور هم جمع کند تا وحدت مطلوبی شکل بگیرد؛ البته تا این لحظه جبهه پایداری به این ائتلاف نپیوسته است.

وی ادامه داد: بنای نیروهای انقلاب نگاه کلان‌نگر و ملی است؛ خاصه آنکه سردار سلیمانی به ما آموخت که می‌توان با نگاهی جامع و ملی، رویکردی انقلابی داشت و ضرورت دارد که شخصیت والایی چون ایشان را الگوی عملکرد خود قرار دهیم».

نماینده ادوار مجلس تصریح کرد: در روزهای منتهی به انتخابات شاهد تخریب همه‌جانبه اصلاح‌طلبان غرب‌گرا علیه شورای ائتلاف خواهیم بود.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تاکید کرد: اصلاح‌طلبان غرب‌گرا دریافته‌اند که در میان مردم جایگاهی ندارند؛ از این‌رو سعی می‌کنند که با تخریب رقیب مردم را از انتخابات مأیوس کنند. آنها از شکل‌گیری یک مجلس انقلابی هراس دارند و همه سعی خود را می‌کنند که نیروهای کلیدی شورای ائتلاف به مجلس راه پیدا نکنند اما نمی‌دانند که مردم با هوشمندی تمام فریب چنین القائاتی را نمی‌خورند.

نظر شما