شناسهٔ خبر: 159085 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

شناسایی متهمان بوی نامطبوع تهران در کمیته‌ تخصصی

بندپی استاندار تهران از شناسایی متهمان بوی نامطبوع تهران در کمیته‌ تخصصی خبر داد.

به گزارش «نماینده»،انوشیروان محسنی بندپی، درباره آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص شناسایی بوی نامطبوع در تهران ،گفت:‌تا کنون بیش از 4 جلسه رسمی در خصوص شناسایی انتشار بوی نامطبوع در تهران برگزار شده است و از تمامی دستگاه‌های مختلف از جمله محیط زیست،‌ شهرداری تهران، اداره آب و فاضلاب، اداره گاز  دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط در جلسه حضور داشتند و گزارش خود را ارائه داده‌اند.

وی گفت:‌تا کنون سه منشأ بوی تهران از جمله آرادکوه، دام‌گستران و فاضلاب جنوب تهران مورد بررسی قرار گرفته است و هر یک از دستگاه‌های ذی‌ربط گزارشی درباره این سه منشأ داده‌اند.

استاندار تهران گفت:‌در حال حاضر با توجه به گزارش دستگاه‌ها به قطع مشخص نشده است کدام یک از این منشأ‌ها نقش بیشتری در انتشار بوی نامطبوع در تهران دارد.

محسنی‌بندپی بیان داشت:‌بنابر این مقرر شد کارگروهی با حضور اساتید دانشگاه‌های مختلف در خصوص بررسی انتشار بوی نامطبوع تشکیل شود و دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله شهرداری تهران، آب و فاضلاب و دام‌گستران اطلاعات لازم را در اختیار این کمیته قرار دهند و امیدواریم بتوانیم در ماه آینده این موضوع را تعیین تکلیف کنیم و اقدامات لازم را در جهت کاهش انتشار بوی نامطبوع در تهران را به سرانجام برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: آنچه که مشخص شده است این است که این بو از جنوب تهران متصاعد می‌شود و به مناطق مرکزی پایتخت نیز می‌رسد و این سه منشأ اعلام شده نیز از متهمان اصلی بوی تهران هستند و دستگاه‌های ذی‌ربط آن نیز وظیفه دارند همکاری لازم را برای شناسایی این بو انجام دهند و با هرگونه خللی در این خصوص برخورد قانونی می‌شود.

نظر شما