شناسهٔ خبر: 156929 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

هدیه رهبر انقلاب به مردم تهران در آستانه عید غدیر

حناچی شهردار تهران با اشاره به اینکه رهبر انقلاب در آستانه روز عید غدیر به مردم تهران هدیه بسیار ارزشمندی دادند، گفت: ساخت پروژه چهار باغ، شمال و جنوب اراضی عباس‌آباد را به یکدیگر متصل می‌کند.

به گزارش «نماینده»،  پیروز حناچی شهردار تهران صبح امروز در مراسم کلنگ‌زنی چهار باغ تهران گفت:  یکی از  ویژگی مهم این باغ است است که باعث پیوستگی شمال و جنوب اراضی عباس آباد می‌شود.

وی ادامه داد: آنچه از مجموع ۵۲۰ هکتار اراضی عباس‌آباد به ما تحویل داده شده است ۳۵۰ هکتار است و ساخت چهار باغ باعث پیوستگی شمال و جنوب می شود و این کار بدون حمایت رهبری محقق نمی شد و هدیه خوبی از طرف ایشان به مردم تهران داده شده است.

شهردار تهران گفت: این پروژه در حداقل زمان ممکن آماده خواهد شد و یکی از دستاوردهای این پروژه اتصال به مصلی خواهد بود که از طریق یک زیرگذر این اتفاق خواهد افتاد.

حناچی افزود: مذاکراتی با مصلی شده است و یک ایستگاه مترو در اینجا ساخته خواهد شد تا مردم به اینجا راحت‌تر دسترسی داشته باشند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا اینجا جذابیتی هم برای حضور مردم خواهد داشت گفت: در اینجا جاذبه‌هایی هم احداث خواهیم کرد تا مردم بتوانند حضور پیدا کنند و تبدیل به یک مقصد گردشگری شود.

شهردار تهران در خصوص زمان بهره‌برداری گفت: آقای مختاری قول داده است که فاز یک این مجموعه ظرف مدت یک سال ساخته شود.

حناچی درخصوص‌ اینکه چه میزان ساختمان سازی در این مجموعه صورت خواهد گرفت، گفت: طبق مصوبه شورای عالی نهایت میزان ساخت و ساز ۵ درصد کل سطح محوطه است.

نظر شما