شناسهٔ خبر: 179769 - سرویس اقتصاد
منبع: ایسنا

فیروزی: ساخت مسکن هماهنگی و همکاری تمام دستگاه‌ها را می‌طلبد

مسکن یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس همچنان نسبت به اجرای قانون جهش تولید مسکن امیدوار است اما اینکه آیا ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی محقق خواهد شد یا خیر هنوز قابل پیش بینی نیست.

به گزارش «نماینده»، رحمت الله فیروزی پوربادی درباره وضعیت بازار مسکن، بیان کرد: مجلس قانون جهش تولید مسکن را به منظور ایجاد تعادل در بازار با ساخت مسکن مصوب کرد اما نکته اساسی برای اجرای این قانون و ساخت مسکن همکاری بانک ها در ارائه تسهیلات است.

این عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه با بیان اینکه ساخت مسکن یک موضوع فرا وزارتخانه است و هماهنگی تمام دستگاه ها را می طلبد، اظهار کرد: مجلس همچنان به اجرای قانون جهش تولید مسکن امیدوار است اما اینکه آیا ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی محقق خواهد شد یا خیر، هنوز قابل پیش بینی نیست.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در قانون مصوب مجلس بستر لازم برای ساخت مسکن پیش بینی شده است؛ تامین زمین، تامین مصالح ساختمانی و تسهیلات بانکی سه محور کلیدی این قانون بوده که تاکنون بخشی از آن دنبال شده و اما بخشی از آن بر روی زمین مانده است.

فیروزی در پایان گفت: امیدواریم با یک همکاری بین دستگاهی و از همه مهم تر همکاری بانک ها شاهد تحقق این قانون و ساخت مسکن باشیم.