شناسهٔ خبر: 99656 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مسابقات داژبال بانوان+عکس

دژابال بانوان مسابقات داژبال بانوان جام رمضان تهران با حضور ۹ تیم برگزار شد و تیم شیرین به مقام قهرمانمی رسید.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، بعدازظهر امروز مسابقات داژبال بانوان جام رمضان تهران با حضور ۹ تیم برگزار و تیم شیرین به مقام قهرمانی ‌رسید.

مسابقات داژبال بانوان تهران که به‌مناسبت ماه مبارک رمضان در سالن ورزشی شهید سعیدی با حضور شش تیم و به‌صورت دوره‌ای برگزار شد و تیم‌های شیرین، نگین و شقایق به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم نائل آمدند.


دژابال بانوان

این مسابقات برای نخستین بار بعد از افطار برگزار و نرگس زحمتی نائب رئیس بانوان کمیته داژبال استان تهران سرپرستی مسابقات را برعهده داشتند، همچنین مریم عبدالوند دبیر کمیته و زهرا بدرلوف، زهره امیدی، پرستو حسن‌زاده و مهناز صفاهانی وی را در امر داوری مسابقات یاری می‌کردند و در پایان به سه تیم برتر مسابقات جوایزی اهداء شد.

در پایان شیما سادات مصطفوی‌پور دبیر هیئت همگانی استان تهران طی سخنان کوتاهی بیان داشت: امیدواریم بتوانیم ورزش همگانی به‌ویژه داژبال را در بین بانوان استان تهران پویا کنیم تا شاهد حضور هرچه بیشتر زنان جامعه در امر ورزش باشیم و حضور زنان در امر ورزش خود یکی از علل مهم در ایجاد جامعه سالم است.

دژابال بانوان

تیم منتخب این مسابقات برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور که ۲۳ مرداد سال جاری در زنجان برگزار می‌شود، به‌عنوان نماینده استان تهران شرکت می‌کند.

اسامی تیم شیرین (مقام اول) :

لیلا مهری، شیرین عبدالهی، محدثه حسنی، زهره بابایی

اسامی تیم نگین (مقام دوم) :

سمیرا کرد، فاطمه مهین ترابی، الهه خاتم ابادی، نگین خوشروز

اسامی تیم سوم شقایق:

فاطمه قاضی، ملیحه ستوده، نسیم احمدی، شقایق گل داماد

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۴-۱۵ ۱۳:۳۹بی نام 0 0

    سخنان امام و رهبری روی دیوار سالن با ورزشکاران جور نیست!!!
                                

نظر شما