شناسهٔ خبر: 99492 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

حجت الاسلام عبادی خبر داد:

تزریق ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به کارخانه سیمان باقران

حجت الاسلام عبادی43 نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات جدید در آینده ای نزدیک به کارخانه سیمان باقران خراسان جنوبی تزریق می شود.

به گزارش نماینده به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد باقر عبادی از تصویب ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای کارخانه سیمان باقران خبر داد و گفت: از این میزان تسهیلات ۲۰ میلیارد تومان در بانک ملی برای تکمیل و راه اندازی این پروژه مصوب شده است.

وی گفت: همچنین ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات در بانک کشاورزی برای سرمایه در گردش این پروژه تصویب شده که به زودی این تسهیلات به پروژه تزریق می شود.
نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اظهارامیدواری کرد، که با ترزیق این تسهیلات روند احداث و راه اندازی سیمان باقران تسریع یابد.
عبادی عنوان کرد: به اذعان مسوولان اجرایی این کارخانه، روند احداث این پروژه رضایت بخش است و تزریق سرمایه در گردش نشان از پیشرفت فیزیکی مناسب این پروژه است.
وی با بیان اینکه در چند سال اخیر در مجموع پروژه دارای پیشرفت فیزیکی مطلوبی بوده ، افزود: تاکنون پیگیری های زیادی برای حل مشکلات این پروژه صورت گرفته است.
نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاخیر در بهره برداری این پروژه نیز گفت: تورم چند سال گذشته هزینه های سیمان باقران را بالا برده و نیاز به نقدینگی را مضاعف کرده است.
عبادی با بیان اینکه در دو سال گذشته نیز تسهیلات زیادی برای سیمان باقران پیگیری شده، بیان کرد: در این مدت نیز بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات برای این پروژه پیگیری شده است.
وی یادآور شد: عملیات اجرایی سیمان باقران از سال ۸۴ شروع شده و این پروژه در برنامه زمانی مشخص خود به دلیل کمبود نقدینگی به بهره برداری نرسیده و نیز هم اکنون این واحد صنعتی با ۳۰ هزار سهام دار از پیشرفت ۸۰ درصدی برخوردار است.

نظر شما