شناسهٔ خبر: 99432 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ

مجلس عیش و نوش یک آقازاده در ماه رمضان!+عکس

فهد‌بن عبد‌العزیز،شاهزاده حسینی فهد‌بن عبد‌العزیز شاهزاده سعودی هم‌زمان با ماه مبارک رمضان، با برپایی مجالس عیش و نوش در پاریس به خوشگذرانی مشغول است.

به گزارش نماینده به نقل از جبهه جهانی مستضعفین، شاهزادگان سعودی به طور علنی و در ماه مبارک رمضان مشغول عیاشی و خوشگذرانی در پاریس هستند.

سایت خبری "الشعب الجدید" مصر در این باره گزارش داد، "فهد‌بن عبد‌العزیز" شاهزاده عربستانی با۲۵۰ همراه، در حال عیش و نوش در هتل جرج پنجم از مجلل‌ترین هتل‌های فرانسه در پاریس است.

بنا به گفته "مجتهد" توییت نویس مشهور عربستان، این شاهزاده آل سعود با رزو ده‌ها اتاق در این هتل، اجاره ۶۰ ماشین آخرین مدل و ۵ هواپیمای بزرگ همراه با خدمه و خلبان به تفریح و خوشگذرانی مشغول است.

گفتنی است این شاهزاده سعودی مدعی دیانت، هم‌زمان با ماه مبارک رمضان، هر شب با ۶۰ زن رقاصه و خواننده از ملیت‌های مختلف جشن می‌گیرد و به معصیت مشغول است.

نظرات مخاطبان 0 3

  • ۱۳۹۴-۰۴-۱۹ ۱۰:۰۵ 0 1

    انها که از قدیم به همین روال بوده اند از اقازاده های وطنی بفرمایید ،انها هم یا در پاریس وونکور کانادا ولندن ونیویورک تشریف دارند یا بساط عیش ونوششان که نزدیک باشد وکسی متوجه نشود در محله های مسیحی نشین بیروت است ،حالا صلوات
                                
  • ۱۳۹۴-۰۴-۱۹ ۱۰:۳۹ 0 1

    زیادی دور دست نریم
                                
  • ۱۳۹۴-۰۴-۱۹ ۱۱:۱۰ 1 0

    خوش بحالش.
    حسودها هم برن به خدا شکایت کنن ...
                                

نظر شما