شناسهٔ خبر: 99416 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

نشست اصولگرایان در راستای وحدت برگزار می شود/ دیدار اضلاع سه گانه با آیت الله یزدی

نشست سه جانبه/2 دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی از دیدار دبیران کل پایداری، مؤتلفه و ایثارگران با محمدرضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان و علیرضا زاکانی دبیرکل جمعیت رهپویان در راستای وحدت اصول‌گرایان خبر داد.

به گزارش نماینده محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی اظهار داشت: دیدار با احزاب و اشخاص در دستور کار سه تشکل مؤتلفه اسلامی، ایثارگران انقلاب اسلامی و جبهه پایداری قرار دارد.

وی درباره دیدار سه تشکل با محمدرضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان و علیرضا زاکانی دبیرکل جمعیت رهپویان افزود: ممکن است مؤتلفه، پایداری و ایثارگران در آینده این گونه ملاقات‌ها را داشته باشند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در مورد زمان این دیدارها افزود: زمان دیدارها مشخص نیست.

حبیبی با اشاره به دیدار مؤتلفه، پایداری و ایثارگران با آیت الله موحدی کرمانی و آیت الله مصباح یزدی خاطرنشان کرد: سه تشکل ملاقات‌های خود را با آیت الله موحدی کرمانی و آیت الله مصباح یزدی آغاز کرده‌اند و این ملاقات‌ها ادامه پیدا خواهد کرد.

وی یادآور شد: سه تشکل تقاضای دیدار با آیت الله یزدی رئیس مجلس خبرگان رهبری و رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را داده است و هر زمان با این دیدار موافقت شود، ملاقات صورت می‌گیرد.

برگزاری نشست سه جانبه اصولگرایان

همچنین حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری با اشاره به برگزاری جلسات متعدد جبهه متبوعش برای رسیدن به وحدت و انسجام زیر نظر جامعتین گفت: نشست سه جانبه حزب موتلفه اسلامی، جمعیت ایثارگران و جبهه پایداری سه شنبه هفته گذشته (۹ تیرماه) در دفتر این جبهه برگزار شد.

وی افزود: در این نشست حاضرین براساس چارچوب‌های توافق شده، برآن شدند تا ساز و کار حقوقی و سیاسی ائتلاف حداکثری هرچه سریعتر شکل گیرد.

دبیرکل جبهه پایداری در ادامه به دیدار با رئیس جامعه مدرسین اشاره و خاطرنشان کرد: دیدار این سه تشکل سیاسی با رئیس جامعه مدرسین بعد از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

منبع: فارس و تسنیم

نظر شما