شناسهٔ خبر: 98916 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

توضیح محمد دامادی درباره 15 نماینده ای که منصرف شدند:

به فانی رای دادند تا آخوندی را بركنار كنند !

دامادی43 ظاهرا استيضاح‌كنندگان وزير راه قصد قانع شدن ندارند» اين سخن محمد دامادي، عضو كميسيون عمران از آخرين جلسه عباس آخوندي و منتقدانش است،

نماینده/ «ظاهرا استيضاح‌كنندگان وزير راه قصد قانع شدن ندارند» اين سخن محمد دامادي، عضو كميسيون عمران از آخرين جلسه عباس آخوندي و منتقدانش است.

با اين اوضاع به نظر مي‌رسد شرايط آخوندي حداقل از يك نظر بسيار متفاوت با شرايط فاني باشد. استيضاح‌كنندگان علي‌اصغر فاني بعد از جلسه مشترك با او گروه گروه امضاهاي خود را پس گرفتند اما استيضاح‌كنندگان آخوندي بعد از دو جلسه متوالي چنين تصميمي را در دستور كار خود نگذاشتند.

پيش از جلسه استيضاح وزير آموزش و پرورش شايعه‌اي در راهروهاي بهارستان پيچيده بود مبني بر اينكه ١٠ تا ١٥ نفر از نمايندگان در جلسه‌اي تصميم گرفته‌اند با دادن راي منفي به استيضاح علي‌اصغر فاني، كارت خود را براي استيضاح عباس آخوندي حفظ كنند. اين صحبت‌ها در حد همان حرف‌هاي درگوشي باقي ماند تا اينكه محمد قسيم عثماني، يكي از ناطقان موافق استيضاح فاني در سخنان خود از تريبون مجلس گفت: «امروز جريانات مختلف دست به دست هم داده‌اند كه استيضاح راي نياورد و ما اميدواريم اين تلاش در جهت همدلي و همزباني و بهبود اوضاع باشد؛ نه اينكه بخواهند زمينه را براي استيضاح وزيران ديگر فراهم كنند.»

نظر شما