شناسهٔ خبر: 98823 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

قوامی:

ارسال پیشنهادات کمیسیون برنامه به سازمان مدیریت درباره برنامه ششم توسعه

هادی قوامی 43 عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از ارسال پیشنهادات این کمیسیون به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی درباره برنامه ششم توسعه خبر داد.

به گزارش نماینده هادی قوامی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم درباره ضرورت تدوین و ارائه لایحه برنامه ششم توسعه از سوی دولت به مجلس، گفت: در تدوین برنامه ششم توسعه ضروری است که دولت به موضوع هدفمندسازی یارانه‌ها توجه داشته باشد.

وی به مهم‌ترین اولویت‌های مجلس و کمیسیون برنامه و بودجه در سال پایانی مجلس نهم اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه  در سال پایانی مجلس نهم قرار داریم، بنابراین بودجه سال ۹۵، تدوین و تصویب برنامه ششم توسعه و همچنین نظارت بر هزینه‌کرد بودجه‌های سنوات گذشته از مهم‌ترین اولویت‌های این کمیسیون در ماه‌های پایانی مجلس نهم است که از سوی کمیسیون برنامه و بودجه دنبال خواهد شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تأکید بر اینکه از دولت انتظار داریم که لایحه برنامه ششم توسعه را واقع‌بینانه تنظیم کند، اظهار داشت: پیشنهاداتی درباره تدوین برنامه ششم توسعه از سوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور ارسال شده است که پیشنهاد کلی این بوده که برنامه ششم توسعه واقع‌بینانه تدوین شود.

قوامی بر لزوم تدوین هدفمند برنامه ششم توسعه و عملیاتی شدن آن تأکید کرد و گفت: اگر دولت برنامه ششم توسعه را براساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تدوین کند، برنامه ششم توسعه به سهولت در مجلس تصویب خواهد شد.

نظر شما