شناسهٔ خبر: 98340 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

در همایش حزب مردم سالاری مطرح شد؛

حمله منتجب نیا به شورای نگهبان/ خط و نشان کشیدن برای فتنه بی‌معناست

منتجب نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی با حمله به شورای نگهبان گفت: این که خط و نشان بکشند و بگویند با کسانی که بوی فتنه می‌دهند و ساکت بوده‌اند، چنین و چنان می‌کنیم و رد صلاحیت خواهیم کرد، خط و نشان کشیدن برای مردم است چرا که ما قانون داریم و اینگونه رفتارها معنایی ندارد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس،  رسول منتجب‌نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی در همایش حزب مردم سالاری که عصر دیروز پنج شنبه در هتل المپیک تهران برگزار شد با بیان اینکه امسال باید بر روی مفاهیمی همچون حق الناس بودن رای مردم تاکید شود اظهار داشت: ما سال حساسی را به دلیل دو انتخابات تعیین کننده پیش رو داریم.

وی  ادامه داد: اولین مساله برنامه‌ریزی برای حضور فعال و گسترده مردم است که باید همه مسئولان و احزاب وسیاسیون و اندیشمندان برای حضور حداکثری تلاش کنند.

قائم مقام حزب اعتماد ملی با بیان اینکه اگر اقتدار و سربلندی کشور را می‌خواهیم باید برای حضور حداکثری تلاش کنیم افزود: عده‌ای به رای مردم اعتقاد ندارند و حتی جمهوریت نظام را نیز قبول ندارند.

وی تصریح کرد: ما با افراد و صاحبان فکر و اندیشه‌ای برخوردار هستیم که نه تنها رای مردم را قبول ندارند بلکه خود را جای خدا نشانده‌اند و رای خود را جایگزین رای مردم کرده‌اند.

منتجب‌نیا با طرح این پرسش که چطور برخی رسانه‌ها و مسئولان به کسانی که جمهوریت و حتی اسلامیت را آن طور که امام فرموده‌اند قبول ندارند، میدان می‌دهند گفت: گاهی از صدا و سیما اندیشه‌هایی پخش می‌شود که خلاف اندیشه امام است.

قائم مقام حزب اعتماد ملی افزود: کسانی در گوشه‌ای نشسته و بدون اینکه هزینه‌ای پرداخت کرده باشند قلم برداشته و بر روی بافته‌های امام می‌کشند و اسلامیتی که آنها معرفی می‌کنند اگر جلوتر برود به داعش و طالبان می‌رسد لذا من از بزرگانی که با این تفکرات مرتجعانه مخالفت نمی‌کنند تعجب می‌کنم.

وی ادامه داد: من از برخی بزرگان که با اندیشه‌های مداحان هتاک، فاسد و بی‌تقوا مخالفت نمی‌کنند تعجب می‌کنم، آنها تریبون مقدس مداحی را وسیله‌ای برای نشر افکار ارتجاعی و ضد ملی کرده‌اند و در تشییع جنازه شهدا نیز دیدیم.

منتجب نیا پیش بینی کرد: ما در شب قدر نیز خواهیم دید که وقتی مردم العفو می‌گویند آنها به بزرگان انقلاب هتاکی خواهند کرد.

این فعال اصلاح طلب یاداور شد من از آنها تعجب نمی‌کنم بلکه تعجب ما از بزرگان کشور است که چرا اجازه می دهند اینگونه با اسلام و نظام بازی کنند و تعجب من از مردمی است که می‌نشینند و سکوت می‌کنند.

وی با اشاره به لزوم اعتماد سازی در انتخابات ادامه داد: این که خط و نشان بکشند و بگویند با کسانی که بوی فتنه می‌دهند و ساکت بوده‌اند، چنین و چنان می‌کنیم و رد صلاحیت خواهیم کرد، خط و نشان کشیدن برای مردم است چرا که ما قانون داریم و اینگونه رفتارها معنایی ندارد.

منتجب‌نیا یادآور شد: آنها می‌خواهند نیروهای مردمی از ترس رد صلاحیت وارد انتخابات نشوند آن هم در شرایط فعلی که ما به همراهی و همدلی نیاز داریم نیروهای نخبه و عصاره‌های ملت را تهدید می‌کنند.

قائم مقام حزب اعتماد ملی با اشاره به جلسه شب گذشته رئیس جمهور با احزاب اصلاح طلب و اصولگرا خاطر نشان کرد: رئیس جمهور با دعوت از جریانات مختلف سیاسی ابتکار خوبی به خرج داد و همه آنها که صحبت کردند اصرار داشتند که باید دست به دست هم بدهیم و امروز نباید رقابت سیاسی را به دشمنی تبدیل کرد. لذا همه در حضور یکپارچه تاکید داشتند.

نظر شما