شناسهٔ خبر: 98152 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

ابوترابی‌فرد پس از رای اعتماد مجدد مجلس به فانی:

اراده ی مجلس برای جست جو راه های پاسخ به مشکلات

ابوترابی فرد/43 نایب رئیس اول مجلس گفت: نمایندگان مجلس به این باور رسیده‌اند که ابقای وزیر آموزش و پرورش می‌تواند راه نزدیک‌تری برای حل مشکلات فرهنگیان باشد.

به گزارش نماینده، حجت‌الاسلام سید محمدحسین ابوترابی‌فرد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز پارلمان و پس از رای اعتماد مجدد مجلس به علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: عدم اعتماد مجلس به آقای فانی رای نیاورد و ایشان در مسند وزارت با قدرت و اعتماد همگان در راستای ارتقاء کیفی و سطح اخلاق و دانش کار خود را ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: جلسه استیضاح امروز در پاسخ به دغدغه‌های معلمان و دانش‌آموزان بود که همان دغدغه نمایندگان است چرا که امروز آموزش و پرورش با مشکلات اساسی روبرو است و باید مشکلات به طور جدی برای دولت و مجلس مطرح شود تا راه برای گشودن گره‌ها هموار شود.

نایب رئیس مجلس تصریح کرد: نمایندگان به این باور رسیدند که با تبیین مشکلات و تداوم مدیریت آقای فانی با وعده‌های جدی دولت که داده شده و با توجه به کمیته‌ای که با اراده مجلس برای رصد مشکلات و شناسایی راه‌های پاسخ به مشکلات تاسیس شد، ابقای وزیر می‌تواند راه نزدیک‌تری برای حل مشکلات باشد.

ابوترابی‌فرد در پایان گفت: با احترام به استیضاح‌کنندگان و فرهنگیان معتقدیم که اراده مجلس و دولت جست‌وجوی راه‌ها برای حل مشکلات است.

منبع: تسنیم

نظر شما