شناسهٔ خبر: 98019 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

عکس /لباس جدید و نامتعارف فائزه هاشمی در سفر به عربستان !

در سند ادعایی پایگاه ویکی لیکس از سفر فائزه هاشمی به عربستان، آمده است: فائزه هاشمی با شلوار ورزشی و موهای کوتاه در ضیافت شام همسر ملک عبدالله حضور یافت و تعجب حضار را برانگیخت

به گزارش نماینده یکی از ۶۰ هزار سند دیپلماتیک کشور عربستان سعودی که از سوی پایگاه ویکی لیکس در روز جمعه منتشر شده است، به گزارش ادعایی از سفر فائزه هاشمی به عربستان اختصاص دارد.

در  سند مورخ ۲۳ ژوئن ۱۹۹۹ تحت عنوان "زیبای صورتی‌پوش" آمده است که فائزه که به عنوان معاون کمیته ملی المپیک به عربستان سفر کرده بود، پس از دیدار های رسمی در ضیافت شام همسر ملک عبدالله حضور پیدا می‌کند.

فائزه هاشمی

در این سند ادعا شده است که فائزه هاشمی به دلیل پوشش غیرمتعارف در نگاه نخست برای میزبانان و سایر میهمانان ناشناس بوده است. چرا که شلوار ورزشی به پا داشته و با موهای کوتاه (بدون پوشش سر) در جمع حاضر شده است در حالی که همان روز با لباس سراسر مشکی در دیدارهای رسمی حضور یافته بود.

در پایان این گزارش نیز نویسندگان متذکر شده اند که "خانم رفسنجانی" در تاسیس "شورای ورزش زنان" که شامل ۴۰ کشور مسلمان است "کارآمد" بوده است.

گفتنی است ویکی لیکس روز جمعه بیش از ۶۰ هزار سند دیپلماتیک کشور عربستان سعودی را در پایگاه خود منتشر کرد و افزود نیم میلیون سند دیگر را طی روزهای آتی منتشر خواهد کرد. تاکنون برخی از اسناد ادعایی این سایت صحیح و تعدادی دیگر نامعتبر بوده است و کارشناسن معتقدند که نمی‌توان بر اساس اسناد ادعایی ویکی‌لیکس، نتیجه‌گیری درستی داشت.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۴-۰۳ ۰۹:۲۹ 0 0

    دروغ
                                

نظر شما