شناسهٔ خبر: 97781 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا تاکید کرد:

تحریم‌ها ایران را متوقف نمی‌کند

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء گفت: همانطور که در دفاع مقدس در مقابل ابر قدرت‌ها ایستادگی کردیم، امروز هم می‌ایستیم و کار کشور را پیش می‌بریم.

به گزارش نماینده از مهر، سردار عبدالله عبداللهی در مراسم «کلنگ‌زنی آزادراه کنارگذر جنوبی تهران»، با بیان اینکه با استفاده از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های کشور، اکثر نقاط قرارگاه متولی اجرای پروژه‌ها است، گفت: امیدواریم با رهنمودهای حکیمانه، راهبردی و سازنده مقام معظم رهبری و تدبیر مدیران عزیز، کشور را بسازیم.

وی افزود: موضوع تحریم‌ها در کشور تاخیر به وجود می‌آورد اما ما توقف کوتاهی هم نداریم و همانطور که در دفاع مقدس در مقابل ابر قدرت‌ها ایستادگی کردیم، امروز هم می‌ایستیم و کار کشور را پیش می‌بریم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با اشاره به اینکه ما در بخش راه‌آهن حدود ۴ هزار کیلومتر پروژه در دست اجرا داریم، گفت: ۶۰ درصد از ساخت آزادراه‌های کشور در اختیار قرارگاه است، ضمن آنکه ۶۰ درصد از زیرسازی قطعه اول آزادراه انجام شده است.

عبداللهی با بیان اینکه ساخت کنارگذر اراک – خرم‌آباد را هم برعهده داریم که حجم زیادی از ترافیک را از جنوب به مرکز کشور منتقل می‌کند، افزود: قطعه اول حرم تا حرم افتتاح و در زمان کوتاه و با کیفیت برتر، ۱۵۲ کیلومتر ساخته شد.

وی تصریح کرد: آزادراه کمربندی جنوب تهران به طول ۱۵۸ کیلومتر اهمیت ویژه‌ای دارد و ترافیک غرب و شمال غرب و استان‌های قزوین، البرز و تهران را به سمت مرکز می‌آورد و در نهایت به شرق کشور می‌رود.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با اشاره به اینکه در آینده نه چندان دور شاهد افتتاح بزرگترین پالایشگاه گازی در کشور خواهیم بود، اظهار داشت: فاز ۱۵ و ۱۶ پالایشگاه پارس جنوبی در حال بهره‌برداری است و در حین بهره‌برداری فازی، ۱۰ میلیارد مترمکعب گاز و ۴.۸ میلیون بشکه میعانات گازی تولید می‌شود ...

عبداللهی با انتقاد از بروکراسی اداری و کاغذبازی برای اجرای کارها، گفت: اگر این مشکل تسهیل شود، تاثیر بسیار مثبت و ویژه‌ای در پیشبرد کارها دارد.

وی با تاکید بر اینکه ما سربازهایی هستیم که در زمان جنگ حضور داشتیم و الان هم آمادگی کمک به دولت را داریم، گفت: هر کجا که دولت احساس نیاز کند، ما حاضریم.

نظر شما