شناسهٔ خبر: 97772 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

آصفری:

طرح صیانت از دستاوردهای هسته‌ای برای دفاع از توافق خوب تهیه شده است

اصفری43 عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت که طرح صیانت از حقوق هسته‌ای برای حمایت از تیم مذاکره کننده و توافق خوب هسته‌ای تهیه و تنظیم شده است.

به گزارش نماینده حسن اصفری نماینده مردم اراک در گفت وگو با تسنیم با اشاره طرح حفظ حقوق و دستاوردهای هسته‌ای، گفت: این طرح برای همراهی دولت در مذاکرات هسته‌ای تهیه و تنظیم شده است تا تیم مذاکره کننده با قدرت و قوت بیشتری در مذاکرات حاضر شود.

نماینده مردم  اراک در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه بر طبق اصل ۷۷ قانون اساسی توافقی را بهارستان  می‌پذیرد که بر مبنای تحریم‌های چهارگانه  ترسیم شده باشد، تاکید کرد: درخواست طرف غربی از تیم مذاکره کننده برای بازدید از مراکز نظامی، مصداق زیاده‌خواهی دشمنان انقلاب اسلامی است لذا نمایندگان مجلس در طرح الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای، بازدید از مراکز نظامی را خلاف قانون اعلام کرده‌‌اند.

وی گفت: بعد از تصویب این طرح در مجلس شورای اسلامی، تیم مذاکره کننده مکلف به اجرای قانون در مذاکرات هسته‌ای خواهد بود و طبق این قانون نیز باید گفت که به هیچ عنوان امکان بازدید از مراکز نظامی هموار نخواهد بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان با بیان اینکه طرح مجلس برای صیانت از حقوق هسته‌ای به هیچ عنوان به منظور مقابله با مذاکرات و توافق نهایی نیست، تاکید کرد: این طرح برای حمایت از توافق خوب هسته‌ای تهیه شده است.

نظر شما