شناسهٔ خبر: 97767 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

عرضه گوشی جدید ال جی/ G۴ دو میلیون تومانی با بدنه چرمی

گوشی جدید کمپانی کره‌ای ال جی، با نام LG G۴ در دو مدل با بدنه سرامیکی و چرمی عرضه شده است؛ بدنه چرمی این مدل ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و بدنه سرامیک آن یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

به گزارش نماینده از فارس، جدیدترین مدل گوشی ال جی با نام G۴ که از لحاظ طراحی و ویژگی تفاوت‌هایی را با مدل قبلی این برند یعنی G۳ دارد وارد بازار ایران شده و حدود دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومان با بدنه چرمی و حدود یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان با بدنه سرامیک قیمت دارد.

این گوشی دارای دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم F۱.۸ است که باعث می‌شود نسبت به مدل G۳ تا ۸۰ درصد نور بیشتر به حسگر برسد. ماژول دوربین نوآورانه با نمایشگر IPS Quantum همراه شده است تا از همه لحاظ از نمایشگر خلاقانه Quad HD که در G۳ ارائه شده بود بهتر شود. دوربین این مدل با دوربین سامسونگ گلکسی اس ۶ و هواوی P۸ و نیز HTC m۹ قابل مقایسه است.

برای گرفتن عکس‌های سلفی نیز دوربین جلو ۸ مگاپیکسلی آن قابلیت گرفتن ۴ عکس متوالی را به فاصله ۲ ثانیه دارد.

این گوشی هوشمند در شش رنگ از چرم طبیعی دست‌دوز تولید شده است و به غیر از چرم، این مدل در رنگ های سفید سرامیکی (Ceramic White) خالص با الگوهای سه‌بعدی، خاکستری متالیک (Metallic Gray) و طلایی درخشان  (Shiny Gold) نیز طراحی شده است.

ال جی در این مدل طرحی نو در طراحی گوشی های خود داشته به نحوی که به جای صفحات و بدنه تمام فلزی و صاف یکنواخت، مدل محدب یا CURVE را با هدف امنیت و راحتی در هنگام در دست گرفتن در G۴ امتحان کرده است؛ این ویژگی باعث شده گوشی جدید ال جی در سقوط از مقابل، ۲۰ درصد نسبت به گوشی‌های صاف دوام بیشتری داشته باشد.

 ال جی G۴ اولین گوشی تلفن همراه هوشمندی است که از نمایشگر جدید ۵/۵ اینچی IPS Quantum Display استفاده می‌کند و این درحالی است که مدل‌های برندهای دیگر نمایشگرهای ۵ و ۵.۱  اینچی دارند.

باطری قابل تعویض ۳۰۰۰ میلی‌آمپری از دیگر ویژگی‌های این مدل است که از پردازنده Qualcomm® Snapdragon™ ۸۰۸ و سیستم عامل Android ۵.۱ Lollipop استفاده می کند و ۱۵۵ گرم وزن دارد.

نظر شما