شناسهٔ خبر: 97461 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

برگزاری جلسه کارگروه بانوان خرامه

داریوش اسماعیلی43 دکتر داریوش اسماعیلی گفت: اشتغال زنان جامعه باعث توانمندی و عزت خانواده ها می گردد

به گزارش نماینده به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم شهرستان های خرامه، کوار و سروستان در مجلس شورای اسلامی، صبح روز جمعه ۹۴/۳/۲۹ با حضور دکتر اسماعیلی و جمعی از اعضای کارگروه بانوان شهرستان خرامه جلسه ای با موضوع اشتغال بانوان شهرستان برگزار گردید.

دکتر داریوش اسماعیلی، ابتدا ضمن تشکر از حضور اعضای کارگروه به خاطر حضور در این جلسه، فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه اطاعت و بندگی را به تمام روزه داران تبریک و برای آنان آرزوی قبولی عبادات نمود.

رئیس کمیته معدن و صنایع معدنی مجلس، در رابطه با اشتغال بانوان گفت: نیمی از افراد جامعه را بانوان تشکیل می دهند که از این تعداد بخش قابل توجهی، زنان بی سرپرست و بد سرپرست هستند که نیاز به داشتن شغل و درآمد دارند که ضروریست دراین رابطه راهکار مناسبی ارائه گردد، چرا که اشتغال این گروه ازجامعه باعث توانمندی و عزت خانواده ها می گردد. وی هچنین با توجه به شرایط اقتصادی خانواده ها و وضعیت نامطلوب کشاورزی در سطح شهرستان اظهار امیدواری کرد واحدهای صنعتی در سطح شهرستان و شهرک صنعتی راه اندازی شود تا از این طریق بخشی از مشکل اشتغال مرتفع گردد.

شایان ذکر است در این جلسه تعدادی از بانوان به بیان مسائل و مشکلات مربوط به این حوزه از جمله عدم بازار فروش مناسب برای صنایع دستی، نداشتن سرمایه اولیه جهت راه اندازی حرفه و شغل مناسب، نداشتن بانک اطلاعاتی مناسب در زمینه توانمندیها و علاقه مندیهای بانوان و ...اشاره نمودند.

نظر شما