شناسهٔ خبر: 97049 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

نماینده حامی دولت: دوستداران واقعی نظام هشت سال خانه‌نشینی کشیدند

غلامعلی جعفرزاده// نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: دوستداران واقعی نظام هشت سال خانه‌نشینی کشیدند، اکنون که فرصتی تاریخی ایجاد شده باید از این فرصت استفاده کنیم.

به گزارش نماینده غلامعلی جعفرزاده، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی روز 24 خرداد در جشن گرامیداشت سالروز پیروزی دولت تدبیر و امید در استان گیلان، با بیان اینکه دولت روحانی به معنای واقعی تابع ولایت فقیه است، اظهار کرد: عملکرد دولت به شدت مورد هجمه قرار دارد.

وی گفت: دوستداران واقعی نظام هشت سال خانه‌نشینی کشیدند، اما دلواپسی خود را به جامعه منتقل نکردند. اکنون فرصتی تاریخی برای حامیان دولت ایجاد شده و باید از این فرصت استفاده کنیم. در غیر این صورت باید پاسخگوی شهدا باشیم.

جعفرزاده با بیان اینکه گیلان در دو دوره گذشته رتبه نخست بهبود کسب و کار را در کشور کسب کرده است، ادامه داد: گیلان در یک دوره با اختلاف بسیار کم، رتبه دوم بهبود کسب و کار را بدست آورد.

وی وفاق، همدلی، دوستی بین همه احزاب و گروه‌ها را رمز موفقیت دانست و تصریح کرد: پایبندی ما به دولت اعتقادی است و قرص و محکم پای این اعتقاد خواهیم ایستاد. استاندار گیلان شبانه‌روزی تلاش می‌کند و موفقیت‌های خوبی را برای استان به ارمغان آورده است لذا باید به استاندار کمک کنیم و همدلی و همزبانی را تحقق ببخشیم.

 

منبع: ایسنا

نظرات مخاطبان 0 2

  • ۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۱۰:۵۰حسن 0 0

    اگر منظورتان افرادی است که در کودتا و فتنه 88 جمهوری اسلامی را به مخاطره عظیمی انداختند یا آنها را تایید کردند یا سکوت مطلق کردندبا عرض معذرت باید گفت زیاد ذوق نکنید آنها در پناه رافت و مهربانی اسلام قرار گرفتند و دلیلی نداشت دلواپس باشند.و گرنه 8 سال که چه عرض کنم باید از راس آنها به اشد مجازات دچار شده و بقیه نیز از صحنه سیاسی، اقتصادی  و اجتماعی محروم میشدند ولی به قربان رافت ودرایت رهبر بروم که همانند جد بزرگوارش عمل کرد. ضمنا شماها به آقای کوچک زاده برای حمایت از دولت میگفتید وکیل الدوله ولی آقای غلامعلی جعفر زاده که خیلی وکیل الدوله ترند.
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۲۹ ۱۸:۳۳حسن 0 0

    منظورتان همان افرادی هستند که فتنه 88 را بر پا کردند. خب واضح است چهار سال با آقای احمدی نژاد جنگیدند و در چهارسال دوم هم از ترس فتنه ای که راه انداختند در پناهگاههای خارجی ماوا گزیدند.نکند شما هم وکیل الدوله هستید؟
                                

نظر شما