شناسهٔ خبر: 96793 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

کی‌روش: متخصص قومیت‌ها نیستم

کی روش 43 سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید برای انتخاب بازیکنان فقط به مسائل فنی نگاه می‌کند و متخصص قومیت‌ها نیست.

به گزارش نماینده به نقل تسنیم، کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از دیدار ترکمنستان و ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات درباره همگروهی با تیم‌های ترکمنستان، هند، گوام و عمان گفت: ما به تمام تیم‌های آسیایی احترام می‌گذاریم و قصد داریم خودمان را برای حضور در جام جهانی آماده کنیم. فردا (سه‌شنبه) هم با احساس مسئولیت بازی می‌کنیم و همگروهی با این تیم‌ها برای ما هم افتخار است.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این سؤال که تا چه میزان برای بازی فردا آماده هستید، گفت: مطمئنیم که می‌توانیم بازی‌ها را خوب شروع کنیم. در دیدار فردا هم هر دو تیم با آمادگی کامل در میدان ظاهر می‌شوند. برای بازی فردا با یکسری مسائلی که انتهای فصل برای بازیکنان به وجود می‌آید روبه‌رو هستیم اما در مجموع برای دیدار با ترکمنستان آمادگی داریم.

وی درباره اینکه در بازی با ترکمنستان استفاده بازیکنان جوان چقدر در برنامه‌هایش جا دارد، عنوان کرد: وقتی شما رقابت‌هایی چون انتخابی جام جهانی را آغاز می‌کنید چیزی که اهمیت دارد کسب سه امتیاز است. مهم است که سه امتیاز را بگیریم. اگر به سن، مذهب و رنگ پوست بازیکنان نگاه کنیم، اشتباه است و باید این طرز تفکر را یک بار برای همیشه در فوتبال ایران کنار بگذاریم.

کی‌روش درباره حضور برخی بازیکنان در تیم ملی کهدر خارج از ایران بزرگ شده‌اند یا بازیکنانی که به گفته خبرنگار ترکمنستانی نژاد ترکمنی دارند، گفت: من اطلاع خاصی راجع به این موضوع ندارم و برای انتخاب بازیکن به مسائل فنی نگاه می‌کنم. سطح و شرایط بازیکن را مورد ارزیابی قرار می‌دهم و متخصص قومیت‌ها نیستم و فقط به مسائل فنی نگاه می‌کنم.

نظر شما