شناسهٔ خبر: 96559 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

لزوم اختصاص تسهیلات به صنایع شیروان در سفر ریاست جمهوری

عزیزی43 نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید در سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی تسهیلات لازم به بخش صنایع شهرستان شیروان اختصاص یابد.

به گزارش نماینده عبدالرضا عزیزی با اشاره به سفر رییس جمهور و هیئت دولت تدبیر و امید به خراسان شمالی که یکشنبه هفته جاری انجام می شود، اظهار کرد: یکی از مهم ترین مطالبات مردم شهرستان شیروان در سفر دولت تدبیر و امید به خراسان شمالی اختصاص اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل و بهره برداری راه شیروان به اسفراین است.

وی با اشاره به سرازیر شدن آب های مرزی استان به سوی ترکمنستان گفت: همچنین با توجه به سفر رییس جمهور به استان امید می رود طرح کاربردی در خصوص مهار این آب ها مصوب و اجرایی شود.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: همچنین اختصاص اعتبارات مورد نیاز در خصوص بیمارستان ۲۲۰ تخت خوابی شهرستان شیروان از دیگر انتظارات مردم این شهرستان محسوب می شود.

عزیزی با بیان این که باید در سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی تسهیلات لازم به بخش صنایع شهرستان شیروان اختصاص یابد، با اشاره به ساخت پالایشگاه بنزین یورو چهار به عنوان صنعت بزرگ در شرق استان در شیروان، گفت: محیط زیست اجازه ساخت این پالایشگاه را نمی دهد و امیدواریم که در سفر رییس جمهور به استان مشکل آن حل و اجازه ساخت آن داده شود.

وی گفت: همچنین آسفالت راه های روستایی خراسان شمالی از دیگر مسائلی است که برای ساخت نیاز به رسیدگی و تامین اعتبار دارد.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که همچنین می بایست به تصفیه خانه شیروان نیز توجه ای ویژه شود، اظهار امیدواری کرد که در سفر رییس جمهور به استان به مطالبات مردم شهرستان شیروان نیز رسیدگی شود.

منبع: مهر

نظر شما