شناسهٔ خبر: 95959 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

متهم امنیتی از کشور خارج شد

هراتی یک متهم امنیتی بازداشت شده به بهانه درمان از کشور خارج شد.

به گزارش  نماینده، علیزاده طباطبایی وکیل مدافع عناصر فتنه‌گر و معاند درباره خروج عبدالحسین هراتی از کشور به تسنیم گفت: وکیل مدافع من برای درمان به خارج کشور رفته است.

عبدالحسین هراتی در دوره مدیریت حمید میرزاده در دانشگاه آزاد با حکم طه هاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد به سمت مدیر کل اسناد و مدارک دانشگاه آزاد منصوب شد. پس از افشای مقالات عبدالحسین هراتی با محتوای هتاکی علیه امام(ره) و نظام اسلامی و انتقادات شدید رسانه‌ای و دانشجویی، مسئولان دانشگاه آزاد مجبور به عزل وی از سمتش شدند.

وی در خرداد ماه سال گذشته بازداشت شد و پرونده وی به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام و توهین به مقامات در دستور رسیدگی دادسرا قرار گرفت.

هراتی به عنوان مشاور در دیدار هاشمی رفسنجانی با هیئت پارلمانی ایتالیایی حضور داشت اما هاشمی در پاسخ اعتراض‌ها مدعی شد وی را نمی‌شناخته است.

به گزارش کیهان، هراتی پیش از این اذعان کرده که رابط ابراهیم یزدی رئیس گروهک نهضت آزادی با منتظری حد فاصل سال‌های ۶۴ تا ۶۷ (دوره تشدید تقابل منتظری و باند مهدی هاشمی با امام و نظام) بوده است. او مدتی با روزنامه ملت همکاری می‌کرد و سپس به استرالیا گریخت. نوشته‌های وی انباشته از اهانت به حضرت امام خمینی و رهبر معظم انقلاب و حمایت از فتنه‌گری‌های امثال منتظری است.

نظر شما