شناسهٔ خبر: 95796 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ

قلعه نویی:فرصت بدهید، جبران می‌کنم

قلعه نویی رسانه‌ای شدن پیغام‌های افشارزاده به قلعه‌نویی، یک نقل قول ویژه از سرمربی استقلال داشت. نقل قولی که از زبان ژنرال آبی‌ها عجیب به نظر می‌رسد.

به گزارش نماینده، صحبت‌های جواد قراب در رسانه‌ها، پرده برداری از سناریوی مدیرعامل استقلال برای کنار گذاشتن قلعه‌نویی بود. افشارزاده امروز تایید کرد به قراب ماموریت داده بود به قلعه‌نویی بگوید برای حفظ شان و جایگاهش، خودش اسعفا دهد تا هیات مدیره مجبور به برکناری او نشود. نکته جالب ماجرا، صحبت‌های جدید قراب درباره جواب ژنرال به این درخواست است. قراب گفته قلعه‌نویی از هیات مدیره استقلال خواسته بود یک بار دیگر به او فرصت دهند تا فصل گذشته را جبران کند.
نقل قولی که از قلعه‌نویی و موضع حق به جانبش، عجیب به نظر می‌رسد: «افشارزاده به من گفت که به قلعه‌نویی بگویم، محترمانه استعفا دهد تا شأن او حفظ شود. وقتی صحبت‌های افشارزاده را به قلعه‌نویی انتقال دادم، قلعه‌نویی گفت که یک فرصت دیگر می‌خواهد تا بتواند فصل گذشته را جبران کند. من پاسخ صحبت‌های قلعه‌نویی را به افشارزاده انتقال دادم و او هم گفت که به قلعه‌نویی بگویم در جلسه هیئت مدیره شرکت کند و صحبت‌هایش را با مدیران باشگاه در میان بگذارد.»
روایتی که قراب از قلعه‌نویی تعریف کرده، متفاوت‌ترین چهره پنرال در سال‌های اخیر است. مربی که این بار پذیرفته اشتباه کرده و فرصتی خواسته که بتواند این اشتباهات را جبران کند. فرصتی که به او و کادرفنی‌اش داده نشد. البته شاید تا ساعاتی دیگر، همین نقل قول هم توسط قلعه‌نویی یا نزدیکانش تکذیب شود.

 

 

 

نظر شما