شناسهٔ خبر: 95689 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

" فتنه تردید " در رمز عبور بررسی شد

شماره جدید هفته نامه «رمز عبور» منتشر شد.

به گزارش نماینده، یازدهمین شماره نشریه «رمز عبور» امروز  در ۱۲۸ صفحه منتشر شد.

تیتر اصلی این شماره از رمز عبور با عنوان " فتنه تردید " به موضوع هسته ای و جزئیات و آخرین تحولات در روند این مذاکرات اختصاص پیدا کرده و در آن گزارش های مختلفی در حوزه توافق لوزان و ضمانت های اجرایی آن، بازرسی های آژانس، جزئیات پروتکل الحاقی، اظهارات توهین آمیز و تهدیدات مقامات آمریکایی، ارتباطات آژانس و سرویس های جاسوسی، جلسه غیرعلنی مجلس، سرنوشت تحقیق و توسعه در فعالیت های هسته ای، مصوبه اخیر کنگره آمریکا و نقشه راه واشنگتن در موضوع تحریم ها، با عناوینی چون "پروتکل جاسوسی"، "مذاکره زیر شبح تهدید نظامی"، " وقتی قاضی همان مدعی است"  و ...  به چشم می خورد.

"دفاع بعد از خرمشهر" شامل بیانات و گفت و گوهایی از حضرت آیت الله خامنه ای، حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی، سرلشکر عزیز جعفری، سرلشکر دکتر غلامعلی رشید و امیر دریابان شمخانی، از جمله پرونده های خواندنی منتشر شده در این شماره از رمز عبور است.

گزارشی در زمینه "جای خالی فرهنگ عمومی در کشور" در گفت و گو با عبدالحسین خسرو پناه، احمد مسجدجامعی، حسن بنیانیان، مصطفی میرسلیم، حسن نراقی و ... از دیگر مطالبی است که در این نشریه منتشر شده.

رمز عبور همچنین پرونده ویژه ای نیز درباره رازهای حضور فاطمیون در فتنه شام را در گفت و گو با آیت الله سید مجتبی حسینی نماینده ولی فقیه در سوریه و نیز شماری از فرماندهان ارشد مجاهدان افغانستانی در این کشور منتشر کرده است.

" غیر قابل چاپ " در گفت و گو با فرج الله سلحشور، " ما دلواپسیم " شامل میزگردی با اعضای کمیته صیانت از منافع ملی ایران، مصاحبه با حسین آب نیکی رئیس سابق مرکز توسعه سازمان انرژی اتمی و نیز گفت و گویی منتشر نشده از شهید حسان اللقیس از فرماندهان ارشد حزب الله لبنان، از دیگر پرونده و گزارش های ویژه این نشریه است که در حوزه های سیاسی، فرهنگی، بین الملل، اقتصادی و ... به چشم می خورد.

کاوه اشتهاردی صاحب امتیاز و مدیر مسئول «رمز عبور» و محمد حسن روزی طلب سردبیر این نشریه است

نظر شما