شناسهٔ خبر: 95660 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

قائد رحمت:

بخشی از تجهیزات کارخانه فولاد ازنا ۲ ماه دیگر وارد کشور می شود

قائدرحمت43 نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی از ورود بخشی از تجهیزات کارخانه فولاد ازنا طی دو ماه آینده خبر داد.

به گزارش نماینده به نقل از مهر، عباس قائدرحمت اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته بخشی از تجهیزات و امکانات مورد نیاز کارخانه فولاد شهرستان ازنا ظرف دو ماه آینده برای نصب وارد کشور می شود.

وی با بیان اینکه بر اساس اعلام مدیر عامل بانک صنعت و معدن و همچنین استانداری لرستان به زودی تجهیزات این کارخانه برای نصب وارد کشور و استان خواهند شد عنوان کرد: در صورت ورود این تجهیزات و بهره برداری از فاز اول این کارخانه بیش از ۷۰ فرصت شغلی در شهرستان ازنا ایجاد خواهد شد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی همچنین از ایجاد واحد کشت و صنعت در این شهرستانها خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر مجوز ایجاد کشت و صنعت ۱۵۰۰ هکتاری را اخذ کرده ایم.

قائدرحمت همچنین از اخذ مجورهای لازم برای ایجاد پالایشگاه و پتروشیمی در شهرستانهای ازنا و دورود خبر داد.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت تکمیل چهارخطه چهارخطه ازنا - شازند اشاره کرد و بیان داشت: روزانه ما شاهد وقوع تصادفات ناگوار در این محور هستیم.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در این راستا قول مساعد برای اختصاص بخشی از اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل این پروژه چهارخطه را از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ به ما داده اند که امیدواریم این امر به زودی تحقق پیدا کند.

نظر شما