شناسهٔ خبر: 95262 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

بیمارستان شهید باهنر با ۴۰ درصد پیشرفت، همچنان بلاتکلیف است

پورابراهیمی43 نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی درنشست با اعضاء هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان اظهار داشت: بیمارستان شهید باهنر کرمان با ۴۰ درصد پیشرفت، مدت‌ها بلاتکلیف مانده و باید هر چه سریعتر در مورد تکمیل این بیمارستان اقدام شود تا بخشی از نیازهای مراجعین در این خصوص جبران شود.

به گزارش نماینده محمدرضا پورابراهیمی نایب رئیس کمیسیون ویژه اقتصادی مجلس شورای اسلامی صبح امروز ضمن بازدید از مراکز آموزشی در حال ساخت دانشگاه علوم پزشکی کرمان در نشست مشترک با اعضاء هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی اظهار داشت: در خصوص بحث زمین های مطعلق به دانشگاه طی برنامه زمان بندی شش ماه زمین هایی که سند ندارند کلیه اسناد آنها پس گرفته شود تا بر اساس آن تصمیم نهایی را بتوان اتخاذ کرد.
وی افزود، در حوزه اداری و کلاس های آموزشی کارهای خوبی در حال انجام است وباید تلاش کرد بهترین شرایط را برای ایجاد هر چه بهتر فضاهای آموزشی فراهم کرد.
نماینده مردم کرمان و راور در مجاس شورای اسلامی، با اشاره به کمبود تختخواب برای بستری بیماران تصریح کرد: بیمارستان شهید باهنر کرمان با 40 درصد پیشرفت مدت هاست بلاتکلیف مانده است و باید هر چه سریعتر در خصوص تکمیل این بیمارستان اقدام شود تابخشی از نیازهای مراجعین در این خصوص جبران شود.
پورابراهیمی افزود، با توجه به حوزه مسائل عمرانی که در سطح دانشگاه در حال انجام است، باید از ظرفیت های استان کرمان در زمینه خرید وسایل وامکانات وبحث استفاده از نیروی انسانی مورد نیاز استفاده شود تا شاهد رونق اقتصادی در کرمان باشیم. 
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس تاکید کرد برای بهبود شرایط موجود در حوزه درمان و برای افزایش کیفیت خدمات در این بخش باید طبق برنامه زمان بندی در حوزه امکانات و تجهیزات برای کوتاه مدت ترمیم و برای بلند مدت کاره پایه ای صورت گیرد.

پورابراهیمی

پورابراهیمی

پورابراهیمی

نظر شما