شناسهٔ خبر: 95179 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

رویانیان: از اتهام خادم نمی‌گذرم

رویانیان مدیر عامل سابق پرسپولیس در خصوص استعفای نماینده تام الاختیار سرخابی‌ها گفت: این موضوع پایان خوشی برای باشگاه های فوتبال استقلال و پرسپولیس ندارد.

به گزارش نماینده، محمد رویانیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: خادم مسئولیت مردمی و اجتماعی دارد و باید به تعهدات انسانی خود پایبند باشد. در اینکه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای وزارت اقتصاد و دارایی هستند شکی نیست، اما خادم باید این دو باشگاه را به سرانجام برساند و بعد استعفا دهد.
 
رویانیان در ادامه عنوان کرد: ادبیاتی که خادم به کار برده درست نیست و وی باید جوابگوی تعهداتش نسبت به این دو باشگاه باشد.
 
وی در مورد انتقادات به مسئولیت خادم در باشگاه‎های استقلال و پرسپولیس بیان کرد: از زمانی که خادم عهده دار دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شد سال سختی برای پرسپولیس و استقلال بود. همچنین از خادم به علت اتهامی که به من زد نمی‌گذرم، کل بدهی مدیریت سه ساله ام در پرسپولیس نصف بدهی یک سال گذشته این تیم بوده است.
 
رویانیان تصریح کرد: خادم قهرمان ورزش بوده و خدمات زیادی در حیطه ورزشی کرده است اما وی مسئولیتش را تا مشخص شدن وضعیت این دو باشگاه باید ادامه دهد.
 
طرح مزایده دیگر جوابی نمی‎دهد
 
مدیر عامل سابق پرسپولیس گفت: طرح مزایده برای واگذاری سرخابی ها دیگر جواب نمی دهد و باعث نابودی این دو باشگاه می شود به نظرم مسئولان باید با مجلس تعامل کنند تا مزایده لغو و تشکیل نشود و طرح دیگر را برای واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی در نظر بگیرند.
 
وی تصریح کرد:  معتقدم که اجازه دو، سه ساله دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به حامیان مالی می تواند راهکار خوبی برای این دو باشگاه باشد اسپانسر یک ساله باعث نابودی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس می شود.
 
رویانیان در پایان خاطرنشان کرد: قرارداد یکساله با سرخابی ها به نفع اسپانسرها نیست و مسئولان باید چاره دیگری برای این دو تیم بیاندیشند.

نظر شما