شناسهٔ خبر: 95174 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

حاج رضایی: حرف‌های کی روش نگرانم کرد

حاج رضایی 43 امیر حاج رضایی کارشناس فوتبال معتقد است حرف های کی روش در مورد نبود بازی های دوستانه تا پیش از دیدارهای مقدماتی جام جهانی، نگران کننده است.

به گزارش نماینده به نقل از "ورزش سه"، حاج رضایی در مورد لیست جدید تیم ملی گفت: با توجه به گروهی که ایران در آن هست، جوانگرایی زیادی در تیم ملی صورت گرفته است و همانطور که می بینید بازیکنی مثل عزت اللهی هم در این لیست جای دارد. باید بدانیم که هیچ وقت هیچ لیستی وجود ندارد که بتواند همه نظرها را راضی کند و همیشه این بحث هست که عده ای جایشان در لیست خالی است.

او ادامه داد: با توجه به اینکه خیلی از بازیکنان در سنی هستند که احتمال دارد تا دیدارهای جام جهانی دیگر نتوانند برای تیم ملی بازی کنند، جوانگرایی صورت گرفته در تیم ملی اتفاق خوبی بوده است. من هیچ وقت با انقلاب در تیم ملی موافق نبوده ام. آقای کی روش هم رفورم انجام داد یعنی تغییرات تدریجی نسل گذشته با جوان ها. به هر حال بازیکنان باتجربه هم در تیم لازم هستند و با توجه به آسان بودن دیدارهای مقدماتی جام جهانی آنها می توانند آرام آرام از این پله ها بالا بروند.

وی افزود: از دید خود من جای بعضی از بازیکنان در لیست خالی است مثل اسماعیل شریفات کاپیتان فوق العاده فولاد که قابلیت بازی کردن در سه پست را دارد. اما در کل فکر می کنم باید از نظر سرمربی تیم ملی حمایت کرد و نباید به او ایرادی گرفت.

حاج رضایی با اشاره به صحبت های اخیر کی روش گفت: من بیشتر از همه نگران حرف هایی که آقای کی روش زد هستم. زمانی که عنوان کرد با وجود همه جلساتی که با مسوولین فدراسیون داشته، بازی های تدارکاتی و امکانات لازم برای او مهیا نشده و هم منتظرند تا او ببازد که خوشحال شوند. واقعیت این است که باید به کی روش کمک کنیم و امکاناتی را که نیاز داریم در اختیارش بگذاریم.

حاج رضایی در پایان در مورد گزینه های مربیگری استقلال افزود: من آدم ناسیونالیستی نیستم و فکر می کنم که مربی خوب، مربی خوب است و داخلی و خارجی آن هم مطرح نیست.

نظر شما