شناسهٔ خبر: 95161 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

واکنش کفاشیان به برنگشتن مهرداد پولادی

کفاشیان/43 رئیس فدراسیون فوتبال گفت: طی مذاکراتی که با رئیس فدراسیون جهانی فوتبال داشتم وی قول مساعد در مورد آزاد کردن پول های بلوکه ایران در فیفا را داده است.

به گزارش نماینده، علی کفاشیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در خصوص پول های بلوکه شده در فیفا اظهار داشت: در مقر فیفا با بلاتر جلسه لی را در خصوص این مساله داشتیم و صحبت های لازم صورت گرفت و قرار شد که فیفا مساعدت لازم را انجام بدهد.
 
وی در خصوص لغو اردوی ترکیه بیان کرد:به طور کلی علت لغو اردوی ترکیه مسائل مالی نبوده است.
 
کفاشیان در خصوص بازی فینال جام حذفی بیان کرد: برای جشن قهرمانی و اهدای جام از وزیر ورزش و جوانان خواسته ام که در مراسم حضور پیدا کند تا وی جام را اهدا کند  اما اگر قسمت نشد وزیر به ورزشگاه بیاید  اهدای جام به تیم برنده بر عهده من خواهد بود.
 
رئیس فدراسیون فوتبال درباره عصبانیت کی روش در چند روز اخیر افزود: در حال حاضر نمی‌دانم که عصبانیت کی روش به چه دلیل بوده است و در جریان این مساله نیستم اما به طور حتم با وی صحبت خواهم کرد و عصبانیت او را جویا می شود.  

 

پولادی قید ایران را نمی‌زند/ از لیگ‌های کشورهای دیگر الگوبرداری خواهیم کرد

 

 همچنین کفاشیان درجمع خبرنگاران اظهار داشت: در نشست امروز باشگاه‌ها یک سری گله داشتند و درباره مشکلات خود در این نشست صحبت های لازم را انجام دادند و درآمد باشگاه ها باید مطابق استاندارد بین المللی ثبت شود.

 

وی در خصوص برنامه های کی روش افزود: همه‌ی برنامه ریزی کی روش را روشن کردیم و با توجه به بودجه‌ای که در اختیار داریم هیچ مشکلی نخواهیم داشت البته باید درآمدهایی داشته باشیم و مطابق باپولی که در جیب‌مان است خرج کنیم.

 

کفاشیان در خصوص سهمیه آسیایی افزود: چیزی که فیفا اعلام کرده است مقررات قبلی است که هنوز پایدار است و کشورها و کنفدراسیون ها به کاندیدا قول حمایت می‌دهند که آنها خواسته‌هایشان را عمل کنند.

 

وی گفت: بحث بازرسی و حساب‌رسی چیزی است که قبلا تعیین شده است و مجمع ما بیش از هفتادو پنج نفر است که نیمی از آنها باشگاه هستند خود باشگاه‌لیگ برتری نیز  جداگانه مجمع دارند و ما هم در مجمع حساب‌رسی داریم و هر چه در مجمع معین شود نوشته و اجرا می‌شود 

 

وی در خصوص بازی‌های دوستانه افزود: فضای امسال خوشبختانه با فضای سال‌های قبلی فرق می‌کند در نشست فیفا اعلام کردیم تیم ملی ما آماده برگزاری بازی های دوستانه است البته من بیشتر به دنبال این بودم که ببینم لیگ‌های کشورهای دیگر به چه صورت برگزار می‌شود و روی کاغذ نوشتم و توجه دارم که فوتبال آنها در چه رنکیگی قرار دارد درباره همکاری با ایتالیا تفاهم نامه ای امضا کردیم و آنها همواره آمادگی دارند که با ما کار کنند و بازی دوستانه داشته باشند.

 

وی در خصوص سربازی بازیکنان تیم ملی افزود: در هر صورت مشکلاتی در بحث سربازی بازیکنان وجود دارد و درصدد هستیم که به سرعت این مسئله را حل کنیم البته ما تابع مقررات کشور هستیم و به طور کلی امیدوارم شرایطی رقم بخورد که قوانینی ایجاد شود تا مشکلات سربازی بازیکنان تیم ملی حل گردد و این قول را از مسئولان سازمان نظام وظیفه گرفتیم که اگر سربازی در تیم ملی وجود دارد مشکل آن را به زودی حل نمایم.

 

وی در خصوص وضعیت پولادی بیان کرد: بعید می دانم پولادی قید ایران را بزند چرا که در آخر او باید به ایران بازگردد و عاقلانه است خودش را به مسئولان معرفی کند مسئولان نظام وظیفه هم این قول را داده اند که مشکل این بازیکن را حل نمایند و به طور کلی پولادی نمی‌تواند ایران را ترک کند و بهتر است فکرهای بچه گانه را کنار بگذارد و هر چه سریعتر برگردد.

 

وی در خصوص مسائل فوتسال افزود: به طور کلی مراحل خاصی در فدراسیون وجود دارد و کمیته فوتسال باید با توجه به پروسه قانونی مربی خود را انتخاب کند اما در هر صورت در حال حاضر کارها توسط کمک مربیان حل می شود اما به طور قطع این کار باید پس از بررسی‌های لازم صورت بگیرد و امیدارم روند خوبی را در پیش داشته باشد.

 

وی در خصوص صحبت‌های حسنی خو افزود: وزارت ورزش کمک زیادی را به ما کرده است و امیدوارم در آینده اگر نیازی داشتیم به طور حتم از آنها بهره ببریم.

نظر شما