شناسهٔ خبر: 95020 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

دكتر سیدعلی طاهری:

یکی از عوامل روحیه بخش به بیماران مبتلا تقویت مسائل معنوی و خواندن قرآن و ذکر و دعاست

علی طاهری43 روز جهانی ام اس طی مراسمی در تالار فخرالدین اسعد گرگان از سوی انجمن ام اس استان گلستان و با حضور دكترسيدعلي طاهري نماينده مردم شريف گرگان و آق قلا در مجلس شوراي اسلامي گرامی داشته شد.

به گزارش نماینده حجت الاسلام دكتر سیدعلی طاهری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: مناسبت هفتم خرداد روز جهانی ام اس مقارن است با روز افتتاح مجلس و ما این تقارن را به فال نیک می گیریم.
وی افزود: ما در حد توان خود در جهت کمک به این مجموعه تلاش خواهیم کرد و از انجمن هم می خواهیم که در ارتباط خود با خانه ملت پررنگ تر از گذشته عمل کند.
وی اضافه کرد: یکی از عوامل روحیه بخش به بیماران مبتلا تقویت مسائل معنوی و خواندن قرآن و ذکر و دعاست که این شفای روحی و معنوی گاهی اوقات نتایج جسمی و مادی دارد و تجربه نیز این را نشان داده است.
انجمن ام اس استان گلستان بهمن 89 با مجوز رسمی سازمان بهزیستی استان شروع به فعالیت کرده است.
از جمله اهداف این انجمن، حمایت دارویی، درمانی و توانبخشی از بیماران، حمایت های روانی، عاطفی، اجتماعی، فرهنگی و مشاوره، فعالیت های آموزشی، اطلاع رسانی و ارتقاء توانمندی های بیماران، انعکاس نیازهای بیماران استان به مسئولان و مجامع ذیربط، خیرین و سایر تشکل های مردم نهاد برای رفع مشکلات و جلب کمک ها و مشارکت های عمومی است.
شعار امسال روز جهانی ام اس (28 مه 2015 ) 'با هم قوی تر از ام اس' نام گذاری شده است.
 

نظر شما