شناسهٔ خبر: 94754 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ

یمن زیر آتش/ سرکرده منافقین در فرانسه با سفیر عربستان دیدار کرد

موشک عربستان هواپیماهای جنگی رژیم سعودی دیشب مناطق مختلف استان های حجه ، صعده و صنعا را هدف قرار دادند که بر اثر آن شماری غیر نظامی شهید و زخمی شدند.

به گزارش نماینده به نقل از صدا و سیما، در این حملات یک انبار مواد غذایی  و یک نیروگاه برق در استان حجّه  هم هدف قرار گرفت.

در پی حملات هوایی رژیم  سعودی  و درگیری های زمینی در شهر عدن میان نیروهای مردمی و افراد وابسته به منصور هادی رئیس جمهور فراری یمن نیز ۴۰ تن شهید و دهها تن زخمی شدند.

ارتش و کمیته های مردمی انصار الله در واکنش به حملات رژیم سعودی چندین منطقه و پایگاه نظامی عربستان را در مناطق مرزی  نجران و جیزان گلوله باران کردند.

در این عملیات دو افسر و شماری از نظامیان سعودی کشته و یک تانک و چند خودرو نظامی منهدم شد.

منابع خبری گزارش دادند سرکرده گروهک منافقین در فرانسه با سفیر عربستان دیدار کرده و ضمن تشکر از حمایت های مالی رژیم سعودی از این گروهک  برای کمک به حملات در یمن اعلام آمادگی کرده است.
در حمله‌ عصر پنج‌شنبه ارتش یمن و نیروهای مردمی به پادگان شحبه در شهر نجران، ۲ افسر سعودی کشته شده و تجهیزات نظامی پادگان منهدم شد.

در پی حمله به پادگانی در جنوب غربی عربستان سعودی در حدود مرزی کشور یمن، دو خودروی زرهی و یک تانک منهدم شده و شماری از سربازان سعودی نیز‌ زخمی شدند.

نظر شما