شناسهٔ خبر: 94571 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

با رأی اکثریت اعضای کمیسیون

رحمانی در ریاست کمیسیون صنایع و معادن مجلس ابقا شد

رضارحمانی43 عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از ابقای رضا رحمانی در سمت ریاست این کمیسیون برای سال پایانی مجلس نهم و با رأی اکثریت اعضای این کمیسیون خبر داد.

به گزارش نماینده سیدهادی حسینی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به دستور کار جلسه امروز این کمیسیون، گفت: در جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس، اعضای هیئت رئیسه این کمیسیون برای سال پایانی مجلس نهم انتخاب شدند.

وی افزود‌: در این جلسه، رضا رحمانی با رأی اکثریت اعضای این کمیسیون در سمت ریاست کمیسیون صنایع و معادن مجلس ابقا شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: در ادامه این جلسه، عزیز اکبریان و محمدرضا خان‌محمدی هرکدام با  27 رأی به‌عنوان نواب رئیس انتخاب شدند.

حسینی تصریح کرد: در این جلسه، رمضانعلی سبحانی‌فر با 13 رأی به‌عنوان سخنگو و الیاس طاهری نیز با 18 رأی و نیز الله‌وردی دهقانی هم با 16 رأی اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس، به‌عنوان دبیران این کمیسیون انتخاب شدند.

در جلسه اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس، رؤسای کمیته‌های صنعت و ارتباطات را نیز انتخاب کردند که براساس آن روح‌الله عباسپور به‌عنوان رئیس کمیته صنعت و سیدهادی حسینی نیز به‌عنوان رئیس کمیته ارتباطات مجلس انتخاب شد.

محمد سلیمانی به‌عنوان رئیس کارگروه فناوری‌های نوین و ارتباط با دانشگاه، سیدمحمد بیاتیان به‌عنوان رئیس کارگروه تولید ملی و حمایت از ساخت داخلی، داریوش اسماعیلی به‌عنوان رئیس کارگروه معدن و صنایع معدنی و  نیز مؤید حسینی‌صدر هم به‌عنوان رئیس کارگروه پتروشیمی و صنایع نفت و گاز کمیسیون صنایع و معادن مجلس انتخاب شدند.

نظر شما