شناسهٔ خبر: 94042 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

گزارش "نماینده" از دستور کار این هفته کمیسیون های مجلس

هفته پر کار وزرای علوم و ارشاد در بهارستان

در دستور کار جلسات کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی حضور ۵ تن از وزرای کابینه دولت یازدهم است که جهت ارائه گزارش و پاسخگویی به سؤالات نمایندگان، مهمان کمیسیون های تخصصی مجلس خواهند بود.

به گزارش نماینده کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی این هفته میزبان ۵ تن از وزیران کابینه دولت یازدهم جهت ارائه گزارش و پاسخگویی به سؤالات نمایندگان هستند.

فانی (وزیر آموزش و پرورش)، رحمانی فضلی (وزیر کشور)، حجتی (وزیر جهاد کشاورزی)، فرهادی (وزیر علوم) و جنتی (وزیر فرهنگ و  ارشاد) مهمان های هفته جاری کمیسیون های بهارستان هستند.

وزیر علوم هفته پر کاری را در بهار ستان پیش رو دارد. فرهادی یک شنبه در کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری به بررسی مسائل فرهنگی دانشگاه ها می پردازد و پس از آن روز سه شنبه پیرامون موضوع بورسیه ها نشستی با کمیسیون اصل نودم مجلس خواهد داشت.

همچنین یک شنبه پرویز فتاح رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) در نشست با کمیسیون کشاورزی گزارشی از  عملکرد و برنامه‌های آتی این نهاد ارائه خواهد کرد.

کمیسیون فرهنگی سه شنبه گزارش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را خواهد شنید. همچنین  صبح سه شنبه نیز قرار است جنتی در جلسه صحن علنی حضور یابد تا به سوألات ملی نمایندگان مجلس پاسخ دهد.

طبق برنامه اعلام شده، کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری و کمیسیون اجتماعی انتخابات هیأت رئیسه کمیسیون (سال چهارم) را در هفته جاری پیش روی خود دارند.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی یک شنبه به ادامه بررسی طرح یک فوریتی الزام دولت به حفظ دستاوردها و حقوق هسته‌ای ملت ایران می پردازد و در همان روز فرمانده نیروی انتظامی گزارشی از برنامه‌های آتی خود ارائه خواهد داد.

نظر شما