شناسهٔ خبر: 93915 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

وزیر ارتباطات عدم پوشش ارتباطی در ورزشگاه یادگار امام تبریز را تکذیب کرد

محمود واعظی431 وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عدم پوششی ارتباطی در ورزشگاه یادگار امام تبریز در زمان برگزاری بازی تراکتورسازی و نفت تهران را تکذیب کرد.

به گزارش نماینده از تسنیم  محمود واعظی در حاشیه افتتاح مجتمع آی سی تی (ICT) آذربایجان شرقی اظهار داشت: بعد از اتفاقات بازی تراکتورسازی و نفت تهران هیئت دولت وظایفی برای وزارتخانه‌ها تعیین کرد که پس از بررسی نشانه‌ای از عدم پوشش ارتباطی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز در زمان برگزاری بازی تراکتورسازی و نفت تهران وجود ندارد.

وی افزود: قبل از بازی ظرفیت فرستنده ورزشگاه یادگار امروز تقویت و افزایش یافته به‌طوری‌که یک هزار و ۲۲ نفر می‌توانستند همزمان تماس بگیرند.

واعظی با اشاره به اینکه موضوع قطع ارتباط مخابراتی ورزشگاه بررسی شده است، افزود: عدم پوشش ارتباطی حتی برای یک لحظه هم اتفاق نیفتاده است.

وزیر ارتباطات خاطرنشان کرد: طبق پیرینت ۳۳۶ هزاز نفر در روز جمعه ۲۵ اردیبهشت از ساعت ۲ تا۱۲ شب از ورزشگاه یادگار امام تماس گرفته شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص اختلال ارتباطی شبکه های اجتماعی گفت: اختلالات مربوط به ما نیست و شبکه های کوچک اجتماعی به لحاظ اینکه پشتیبانی ضعیفی دارند با مشکل مواجه می شوند.

نظر شما