شناسهٔ خبر: 93588 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

مایلی‌کهن دوباره از کی‌روش انتقاد کرد

مایلی کهن مدیر فنی تیم فوتبال امید ایران با انتقاد از دعوت از چند بازیکن این تیم به اردوی تیم ملی بزرگسالان گفت: در مرحله اول مقدماتی بخاطر جوی که راه انداخته بودند، جهانبخش و آزمون نتوانستند به ما کمکی کنند.

به گزارش نماینده به نقل از مهر، محمد مایلی‌کهن در خصوص برگزاری کلاس‌های دانش افزایی مربیان لیگ برتری که روز دوشنبه برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق گفت: قبل از هر چیزی باید از کمیته آموزش تشکر کنم که در این سال‌ها زحمات زیادی کشیده‌اند. به طور حتم خیلی از مربیان ما مطالب این کلاس را می‌دانند و نمی‌توان در چند ساعت به اطلاعات آنها چندان اضافه کرد اما می‌توان مرور مطالب شد.

وی در این باره اضافه کرد: با این حال من تمام سعی خودم را به کار می‌بندم تا در این کلاس شرکت کنم؛ حتی اگر شده یک مورد به اطلاعات قبلی خودم اضافه کنم. البته بهتر است روزهای این کلاس‌ها بیشتر شود و مربیان بتوانند تبادل افکار کنند و خود مربیان بتوانند صحبت کنند. در این کلاس آقایان فرکی و گل‌محمدی و سایر عزیزان حضور داشتند که خیلی خوب است که تجربیات خود را برای دیگران مطرح کنند.

مدیر فنی تیم امید ایران در پاسخ به این سوال که آیا از کادر فنی تیم ملی هم در این کلاس‌ها حضور داشتند؟، تاکید کرد: خیر، من کسی را ندیدم و عضوی از تیم ملی در این کلاس حضور نداشت. با این حال از مربیان داخلی چه لیگ برتری و رده‌های پایین‌تر حضور خوبی داشتند.

وی در خصوص آخرین وضعیت تیم امید بیان کرد: متاسفانه تیم امید به گونه‌ای با آن برخورد شده است که انگار برای این کشور نیست. من باید به لیست اخیر تیم ملی اشاره کنم که تعداد بسیاری از بازیکنان ما به تیم ملی هم دعوت شدند. ما در دور اول مسابقات مقدماتی دو بازیکن به نام‌های آزمون و جهانبخش را در تیم ملی داشتیم و دیدید که چه جوی برای حضور آنها به وجود آمد تا جایی که عملا نتوانستند به ما کمکی کنند.

مایلی‌کهن افزود: جهانبخش که صبح روز بازی به ما اضافه شد و مصدوم هم بود. در آن روزها جو سنگینی بخاطر آن ها راه انداخته بودند و گفتند ما به تیم امید بازیکن نمی‌دهیم، بنابراین آیا حالا ما هم بگوییم به تیم ملی بزرگسال نمی‌توانیم بازیکن بدهیم؟

وی اضافه کرد: تیم امید رده سنی است که از بازیکنان محدودی می‌تواند استفاده کند اما در تیم ملی بزرگسالان از همه رده‌ها می‌تواند بهره‌مند شود. بهرحال کارها بر عهده آقای خاکپور است و قرار بود اردویی هم برگزار شود که در این باره تصمیم‌گیری خواهد کرد.

مدیر فنی تیم امید ایران درباره برگزاری اردوهای تدارکاتی تیم امید در پایان لیگ برتر گفت: آقای کاشانی و خاکپور با هم جلساتی در این باره برگزار کرده‌اند و تصمیم بر آن است که در فیفادی‌ها ما هم اردوها و برنامه‌های تدارکاتی خود را برگزار کنیم.

نظر شما